Gå til innhold

Programvare som fungerer noe ala Nokia PC Suite ?

Anbefalte innlegg

Heisann

Er det noen som har noen tips om programvare ala Nokia PC Suite? Har en Nokia N73, grei telefon osv, men pc suite kan jeg ikke skryte så veldig av.

Jeg liker å sende sms fra maskinen min, via BT kobling mot telefonen, dette fungerer jo i pc suite, men problemet er at listen over motatte meldinger, kun visest med telefonnr, ikke navn, så aner jo ikke hvem som har sendt meldinger uten å først kikke i kontaktlista på hva nr det er.

Er det noe programmer som kan gjøre slikt? Til Osx er det iallefall Bluephone Elite, som funker noenlunde, men hva med noe til pc? Noen tips?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann

Er det noen som har noen tips om programvare ala Nokia PC Suite? Har en Nokia N73, grei telefon osv, men pc suite kan jeg ikke skryte så veldig av.

Jeg liker å sende sms fra maskinen min, via BT kobling mot telefonen, dette fungerer jo i pc suite, men problemet er at listen over motatte meldinger, kun visest med telefonnr, ikke navn, så aner jo ikke hvem som har sendt meldinger uten å først kikke i kontaktlista på hva nr det er.

Er det noe programmer som kan gjøre slikt? Til Osx er det iallefall Bluephone Elite, som funker noenlunde, men hva med noe til pc? Noen tips?

8114915[/snapback]

Har du NetCom så kan du jo pøve PC SMS, da slipper du å koble til telefon med BT og tjenesten synkroniseres mot abonnementet ditt slik at du blir belastet som vanlig. Jeg mener at kontaktenes navn skal vises, men er ikke helt sikker på hva som må gjøres på forhånd i så måte. Siden ingen har svart på innlegget ditt enda så gjør jeg det alikevel, er jo bare til å ringe 05050 for den informasjonen jeg mangler. :)

https://netcom.no/bedrift/tjenester/pcsms.html

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...