niva666 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Heisann er en gutt på 17 år. trent i 6 måneder nå men er litt ufornøyd med treningsprogrammet. noen som kan komme med forslag. trener 3-4 ganger i uken. trener: mage, rygg, litt bein (pga kneskade) armer . takker for svar Lenke til kommentar
epyks Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg anbefaler å også få med skuldre i treningen din. Det ligger mange treningsprogrammer ute på iform.no. EDIT : Fjernet Quoten. Endret 9. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 HER ligger masse forskjellige treningssplitter. Det er også mange gode øvelsesdatabaser på nettet, blant annet på iform og liknende sider. Hvis du har en skade er det viktig å trene riktig så du ikke skader deg igjen, så med mindre du har et opplegg som tar hensyn til skaden din kan det være en god idé å skaffe seg. Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vel, jeg vet om den beste siden ever! Gjennfør disse øvelsene og du kommer til å merke forskjell(!) Har selv begynt med denne siden for 3 dager siden og tror og håper dette vil vise seg til sommeren Det eneste du trenger er; Manualer(5-12 kg), muskelkraft og motivasjon til å trene! Dette er for deg som ikke gidder å tra på treningsstudio.. hehe :!: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Wow, hele 3 dager? Da må du ha masse erfaring om effektene av programmet ja Øvelsesguiden var dog i og for seg ikke så dum. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vel, jeg vet om den beste siden ever! Gjennfør disse øvelsene og du kommer til å merke forskjell(!) Har selv begynt med denne siden for 3 dager siden og tror og håper dette vil vise seg til sommeren http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ 8144116[/snapback] Man trenger nå fremdeles å legge opp et program, kan ikke bare begynne på toppen og jobbe seg gjennom alle øvelsene der! Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg skjønner det jeg åå har lagt opp et program ja, trodde jeg slapp å si det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå