Erik J. Nilsen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vi tar en nærmere titt på de råeste minnemodulene Kingston har å tilby. På papiret ser det bra ut, men holder de mål i praksis? Les mer Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ser dere har gått over til intel her, ser veldig liten forskjelle på minnebredden på modellene. Ville det ikke vert mye høyere minnebredder og forskjeller med feks fx 74/62? Endret 9. mars 2007 av åousky Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Dyre moduler, ser at du får dem til ca. 3300-, mens Corsair TWIN2X2048-6400C3 koster litt over 3900-. Skal man velge mellom disse så tror jeg valget uansett hadde vært Kingston minnet. Det største minuset er mangelen på EPP, men jeg har vært godt vant med å å overklokke "manuelt" så de 600- ekstra for Corsair settet synes jeg ikke det er verdt å betale. Disse settene med EPP, dette Corsair settet og dette Dominator settet synes jeg er OK priser, og skal være brukbart overklokkbare, og ytelsesforskjellene blir ikke dramatiske. Uansett, er 1000-lappen ekstra for tre fps og litt mer hastighet i praksis lite merkbart. Men klart, har man kjøpt et topp oppsett og driver med benching, så vil det ha litt betydning for egoet. Endret 9. mars 2007 av bjornh Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor tror så mange av de som ikke kan klokke at alle som bencher kun gjør det for å booste egoet sitt ? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Synd at Corsair C3 settet er fremdeles så dyrt her i Norge, ellers hadde jeg kjøpt et til. Fikk mine for 2.010,- NOK, p.g.a. feilprising (og for at nettbutikken gjorde en feil eller to når jeg bestilte flere ting fra de når jeg skulle begynne å bygge den første Core 2 Duo maskinen min). Disse high-spec. brikkene som nevnes i artikkelen er uansett verd hver eneste krone synes jeg. Klokker som bare det, og har aldri opplevd at systemet er ustabil. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvorfor tror så mange av de som ikke kan klokke at alle som bencher kun gjør det for å booste egoet sitt ? 8116819[/snapback] Jeg klokker selv. Litt for ytelsen, litt for prestisjen. Er det galt da? Lenke til kommentar
stigol Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor kommer jeg meg ikke videre fra side 1 i artikkelen? Er det noe feil med mod-rewrite etter at dere kjørte over på det nye utseendet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå