NikkoDee Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vell.. ingen har alt! Hun har kansje pupper men iq har un tvilsomt ikke Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Vell.. ingen har alt! Hun har kansje pupper men iq har un tvilsomt ikke 8121683[/snapback] Men for all del. det er skremmande kor lang du kan komme med puppa! Lykkelig bimbotilværelse uten å skjønne nåke? Alle er ute etter deg osv, og du skjønner faktisk ikkje at du er temmelig stokk dum. Er ikkje sikkert att alle hater det. Mange smarte folk som sikkert heller ville hatt ok boobs Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Syns det er trist at enkelte her mener folk som er vakre og som får oppmerksomhet plutselg skal være dumme eller mindre intelligente. Janteloven sitter faen meg hardt innprinta i selv drittunga i dette landet. Er sikker på at den mye omtalte kjendisen her er minst om ikke mer oppadgående enn de som kritiserer henne for å være dum. Heldigvis lever jeg i den delen av befolkningen som er ressurssterke, hvor janteloven stadig mister fotfeste Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Syns det er trist at enkelte her mener folk som er vakre og som får oppmerksomhet plutselg skal være dumme eller mindre intelligente.Janteloven sitter faen meg hardt innprinta i selv drittunga i dette landet. Er sikker på at den mye omtalte kjendisen her er minst om ikke mer oppadgående enn de som kritiserer henne for å være dum. Heldigvis lever jeg i den delen av befolkningen som er ressurssterke, hvor janteloven stadig mister fotfeste 8121803[/snapback] Hvis du fulgte med på Robbinson Ekspedisjonen da Lene var med ville du ikke kalt henne inteligent. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Synes ikke er så spessielt pen heller jeg, hun ser ikke slik ut i virkeligheten som på filmen. Men uansett for en ELENDIG sang. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Og tro meg: Lenes pupper er OK 8114889[/snapback] I believe you. Really. Hard. 8115147[/snapback] I dont Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hører jo at hun bare kødder da! "My cup size and Iq is the same" og mange andre ting som folk ikke forstår er kødd.. Som sagt tviler på at hun er så dum som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Teksten i sangen er totalt hjernedød, men det er også 90% av tekstene i musikken på radioen også. Det denne videoen gjør er å identifisere oss med noen hjernedøde kåte menn som ikke bryr seg om musikken, men om damer med store pupper. Er vi virkelig så enkle ? (jeg håper jeg tar feil nå) Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 O yeh, playback ftw Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Teksten i sangen er totalt hjernedød, men det er også 90% av tekstene i musikken på radioen også. Det denne videoen gjør er å identifisere oss med noen hjernedøde kåte menn som ikke bryr seg om musikken, men om damer med store pupper. Er vi virkelig så enkle ? (jeg håper jeg tar feil nå) 8124908[/snapback] durr boobies! OMG Driiitrå! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Og nå har jeg mistet 1 minutt av mitt verdifulle liv av å se på dette våset Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Og nå har jeg mistet 1 minutt av mitt verdifulle liv av å se på dette våset 8128046[/snapback] Du blir nok å miste mer en 1min på slikt vås som det her opp gjennom livet Må bare legge til at den dame der ikke er noe å se eller høre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå