snt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hei godtfolk! Jeg har et Sapphire Radeon X1650PRO 512MB DDR2 AGP8X skjermkort og har støtt på et lite problem. Jeg har akkurat lastet ned Catalyst® 7.2 Display Driver for Windows XP Professional/Home Edition, men jeg får rett og slett ikke tak i control panel eller control center. Jeg trenger dette for å sette ytelse fremfor kvalitet. Jeg finner filene i C:\Programfiler\ATI Technologies , men får ikke tak i noe install fil. Funskjonen starter heller ikke ved oppstart. På forhånd takk! Endret 9. mars 2007 av snt Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 last ned drivercleaner pro, slett alt ATi (og nvidia med det samme ) last ned driverene paa ny (ca 32mb eller noe) og reinstaller. husk aa restare mellom sletting og reinstallering aa ikke "nexte" "HW found" boksene som kommer, avbryt dem. Lenke til kommentar
snt Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Lastet ned ati tray tools, solved! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå