Gå til innhold

Valla går av

Anbefalte innlegg

Valla og Facesaving

Da ble det altså til at Gerd Liv Valla valgte å gå av i dag den 09.03.07 etter hva som blir ryktet å være knallhard kritikk fra granskningsutvalget. Valla blir anklaget etter hva ryktene sier, for å ha brutt arbeidsmiljøloven, og har i realiteten ingen annen mulighet enn å trekke seg.

Ved å trekke seg vil man nok dra den konklusjonen at hun innrømmer feil, men etter å ha sett pressekonferansen er det heller tvilsomt at innrømmelsene er tilstedet. Heller enn å innrømme feil brukte hun brorparten av pressekonferansen på å annklage sekretariatet, mediene og andre instanser - nærmere alle andre involverte i prosessen. Og hun sier til slutt at grunnen til å trekke seg er av hensynet til sine nærmeste.

Skam deg Valla, dette var utrolig dårlig håndtert. Facesavingen du prøvde på i dag fungerte kun halvveis. At du mener og tror at du har blitt urettferdig behandlet er det ingen tvil om, men troverdigheten du har når du setter opp en offerrolle er minimal.

http://s3blog.blogspot.com/2007/03/valla-og-facesaving.html - fra egen blogg

VG: Gråtkvalt, sterk og offensiv Valla GÅR AV

Aftenposten: Valla trekker seg

Dagbladet: Jeg mener det er best for LO at jeg trekker meg

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper bare vi får noen litt mer vettuge til å ta over "tronen". LO er en stor makthaver, og jeg har gjennom flere år synes de har brukt makten sin helt feil. Det er vel litt mye forlangt å håpe at en "arbeiderklasseforening" som det egentlig er faktisk klarer å la være å sloss for økte lønninger og denslags, men jeg håper inderlig at de begynner å bruke fornuften fremfor grådigheten når de taler nå som man har blitt kvitt "gammelkommunisten".

Lenke til kommentar
Og forresten, LO er ikke partipolitisk avhengig...

8118376[/snapback]

Ikke på papiret, men i praksis derimot.. Eller kanskje ikke like mye "partipolitisk" som "politisk" avhengig, men det finnes flere partier hvis medlemmer absolutt ikke har mange felles meninger med LO.
Lenke til kommentar
Og forresten, LO er ikke partipolitisk avhengig...

8118376[/snapback]

Ikke på papiret, men i praksis derimot.. Eller kanskje ikke like mye "partipolitisk" som "politisk" avhengig, men det finnes flere partier hvis medlemmer absolutt ikke har mange felles meninger med LO.

8118410[/snapback]

Prøvde å være sarkastisk... LO er jo så arbeiderpartiet som det går an! Er forresten overlykkelig over at den red green conty bitchen gikk av! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...