Gå til innhold

Billig blekk til Canon Pixma MP600

Anbefalte innlegg

Hei har en Canon Pixma MP600 som jeg vil få tak i billig blekk til.

Blekket må vel være orginalt slik at printeren ikke blir ødelagt.

Har lest at disse refill sakene kan ødelgge og tette fargedysene.

Så spørsmålet er hvor det lønner seg og kjøpe billig blekk med billig frakt til denne printeren.

Jeg skal handle printbare DVD+R i samme slengen,og Vista Ultimate 64 bit OEM engelsk versjon samt noen plugger til RJ45 kabler så det hadde vært best å handle alt fra samme butikk men hvis det ikke lønner seg kan jeg handle blekk fra et eget sted.Hva sparer jeg på å kjøpe billig blekk versus feks Netshop eller PSData?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har en Canon Pixma MP600 som jeg vil få tak i billig blekk til.

Blekket må vel være orginalt slik at printeren ikke blir ødelagt.

Har lest at disse refill sakene kan ødelgge og tette fargedysene.

Så spørsmålet er hvor det lønner seg og kjøpe billig blekk med billig frakt til denne printeren.

Jeg skal handle printbare DVD+R i samme slengen,og Vista Ultimate 64 bit OEM engelsk versjon samt noen plugger til RJ45 kabler så det hadde vært best å handle alt fra samme butikk men hvis det ikke lønner seg kan jeg handle blekk fra et eget sted.Hva sparer jeg på å kjøpe billig blekk versus feks Netshop eller PSData?

8114184[/snapback]

Billig original og mye billigere kopi.

(Ikke prøvd annet enn original på min ennå)

http://wesellcd.no/shop/default.asp?SetLng=2

Omtrent samme pris på original.

http://www.amentio.no/CBC.aspx?q=c:36264;b:11;kw:cli

Lenke til kommentar

min erfaring med blekk på nettbutikk vs lokal er at de vanlige nettbutikkene som selger pcer er at de gjerne er litt dyrere i utsalg en en lokal butikk. så kommer frakten i tillegg.

rene blekk butikker på nettet er av og til litt billigere i forhold til lokal. med frakten så blir der ikke biligere.

jeg bruker elkjøp eller binders er biligst.

du kan jo også sjekke leftedal eller euronics som visstnok er beslektet med elkjøp. de 2 siste har jeg ikke i lokal miljøet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...