Poor Leno Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg blei atten idag! Sitter i fransken nå! Skal bort på Kiwi rett etter skolen å kjøpe øl! Ha en ellers fin dag! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Heldiggris... jaja, gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med dagen! Det er alltid gøy å bli atten. Nå kan du endelig kjøpe øl på butikken, vin på vinmonopolet og voksen-spill/filmer på butikken. Helt utrolig! Hehe :!: Jeg regner med at du skal feire, så ha det koselig! Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med dagen! Nå kommer du nok bare til å glede deg til du blir 20,så du kan kjøpe sprit :] Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med dagen! Nå kommer du nok bare til å glede deg til du blir 20,så du kan kjøpe sprit :] 8114249[/snapback] Tror det går ganske mye i øl nå som han fyller 18 :] Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg ble 15 i dag, bursdag på samme dag! *weee* Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 gratulerer, gleder meg til jeg blir 16 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med dagen.Posten flyttes fra OT-baren og til gledesutbrudd. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner (og gratulerer med dagen til xerminx!) Jeg hadde det veldig koselig i går! Vakten utenfor nattklubben gratulerte meg med dagen, ølet smakte godt og selskapet var hyggelig! Får se hva som skjer idag! Verden ligger for mine føtter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå