Gjest medlem-105476 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vil det være mulig å legge inn en eller anne plugin som gjør at om du poster to innlegg på rad i en tråd så vil de automatisk havne i samme post? Så unngår man dobbelposting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er da ikke det største problemet her på forumet da. Kommer det opp slike så er det da bare å rapportere de og en mod fjerner de Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Det er da ikke det største problemet her på forumet da. Kommer det opp slike så er det da bare å rapportere de og en mod fjerner de 8117245[/snapback] Men det hadde blitt mindre arbeid. Og at sperren blir fjernet etter 24 timer f.eks. At man kan poste. Også poste en oppdatering uten å få noen å poste for seg først. Endret 9. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor ikke gjøre sånn at du kan slette postene dine? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hvorfor ikke gjøre sånn at du kan slette postene dine? 8117283[/snapback] Det vil jo etter min mening skape mer rot og kaos, og til og med bli misbrukt av enkelte i diskusjoner osv. Endret 9. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror faktisk dette er en funksjon i IPB 2.1 eller noe sånt. Ikke så dumt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Funksjonalitet for det vil komme på plass når vi oppgraderer forumet i løpet av et par 2-3 måneders tid. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Funksjonalitet for det vil komme på plass når vi oppgraderer forumet i løpet av et par 2-3 måneders tid. 8117736[/snapback] Hey, får man hurtigredigering også da? (Muligheten til å redigere innlegg direkte uten å måtte gå inn her jeg skriver nå.) Ellers må jeg si at jeg egentlig ikke er stort for dette forslaget, jeg finner det til tider ganske irriterende på det offisielle Elder Scrolls-forumet. Har ingen argumenter, og ser egentlig ikke min egen logikk, men jeg vet at jeg syntes det var irriterende den tiden jeg var aktiv der. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Funksjonalitet for det vil komme på plass når vi oppgraderer forumet i løpet av et par 2-3 måneders tid. 8117736[/snapback] hvilken funskjon? det å slette sitt eget innlegg eller en sperre mot dobbelposting? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sperre mot dobbelposting reknar eg med. Meiner å ha lest at i den versjonen vert innlegga automatisk smelta saman til eitt ved dobbelposting. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 en god løsning på dette er vel å legge inn en plugin som sletter innlegg som er etter hverandre som MATCHER HELT noen som skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 grunnen til at dette er bedre er at hvis dette skulle skje og en mod sletter innlegget da kan man ikke brukermoderere:( Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg