Gå til innhold

Guitar Hero, til 360 eller PS2

Anbefalte innlegg

tror du att det blir/er muligt og bestille medf en separert en no da?? eller er det bare og vente på lanseringsdatoen??

8189950[/snapback]

Som sagt, har jeg kikka etter det samme, men har ikke funnet det noe sted. Vil dog synes det er merkelig om det ikke kommer løse gitarer i salg innen en måned etter lansering. <- det her er bare synsing.

Eneste jeg er sikker på er at det vil komme seperate gitarer. Når er en annen sak. Er tross alt en langt mer omfattende 2 player del nå enn tidligere (lead, rytme/bass)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
også har gitaren på xbxoen en mystisk port, ser ut som en nettverksport bare mindre, ingen vet hva den er til :p

8122671[/snapback]

skulle ikke forundre meg om det kommer muligheter for å koble til en mikrofon, slik at man får en kombo med synging/spilling :)

Lenke til kommentar

Dere nevner grafikk, som har minst med saken å gjøre. Lyden skal visstnok bli oppgradert folkens, og det er DET jeg gleder meg til :) Ellers er det jo ikke dumt at man faktisk kan laste ned sangene fra 1'ern. Jeg bare håper det blir ordentlig slik at sangene blir i en "storymode".

Lenke til kommentar

Er det bedre å kjøpe XBOX360 og så kjøpe GH? Da mener jeg med hensyn til fremtidige spill og at det vil stoppe å lages GH til PS2 evt. Har utrolig lyst på GH men blir litt dritt (for ikke å snakke om dyrt) hvis jeg er nødt til å kjøpe 360 for å kunne kjøpe nyere versjoner av GH som kommer etterhvert. Er det verdt å satse på å kjøpe GH til PS2?

Lenke til kommentar
Spørs hvordan du ser det :) X360 finner du til en god pris nå for tiden, og det er jo forsåvidt en investering hvis du er interessert i konsollspilling generelt. Så hvis du har penger og tid til å bruke den, vil jeg anbefale kjøpet :) (Har både ps2 og X360)

8237431[/snapback]

Får se om jeg kanskje ikke kjøper til PS2 isteden, sliter litt med lommeboka for tida. Men siden det er en investering framover så muligens. Kjøper jeg det til PS2 så har jeg det ihvertfall veldig snart. Nei, er fortsatt litt skeptisk til om jeg i det hele tatt trenger ny konsoll.

Lenke til kommentar

For dere som lurer på hvordan dere skal spille Guitar Hero I og II for PS2 på PS3...

Nyko har nylig gått ut med en pressemelding om at de har klart å gå rundt Analog-on?-sjekken på PS2 kontrollenheter ved hjelp av denne enheten:

http://www.nyko.com/nyko/products/?i=104

Dette er en overgang for PS2 kontrollere (inkl. ratt OG gitarer :thumbup: ) til PS3's USB løsning.

Foreløpig ikke kommet ut på markedet enda, men den er visstnok rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...