Gå til innhold

Guitar Hero, til 360 eller PS2

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på et par ting. For det første, hva er forskjellen på PS2 versjonen og 360 versjonen. Når kommer det til 360?

Og er gitarene trådløse til xbox 360 versjonen? Fordi jeg har ikke noen ledningsinngang på min ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lurer på et par ting. For det første, hva er forskjellen på PS2 versjonen og 360 versjonen. Når kommer det til 360?

Og er gitarene trådløse til xbox 360 versjonen? Fordi jeg har ikke noen ledningsinngang på min ihvertfall.

8113905[/snapback]

jo, du har da usb porter x2 på xbox360. på ps2 erdet også ledning tilkobling. Tror det er forskjellig gitarer. Explorer og SAtan gitar. Ellers er det jo grafikk.

Lenke til kommentar

8113905[/snapback]

Gitarene er ikke trådløse nei. Da hadde nok spillet kosta MYE mer.

2x USB innganger (som du også bruker til kontrollere) i front på xb360.

Forskjellen er jo grafikk. Og xbox360 har jo online funksjonalitet :)

Lenke til kommentar

jo, du har da usb porter x2 på xbox360. på ps2 erdet også ledning tilkobling. Tror det er forskjellig gitarer. Explorer og SAtan gitar. Ellers er det jo grafikk.

8115829[/snapback]

Satan gitar? Eier en SG selv, og vil ikke kalle det en satan gitar (selv om det er en salgs horn på den:)

Har ikke så veldig lyst på en plastversjon av min Gibson, så jeg tror jeg tar Exploreren da:) Flere sanger også.

Jeg får vel de samme sangene som PS2 versjonen + ekstra sanger ikke sant? Ikke noen sanger jeg mister med xbox versjonen..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Forskjellen er jo grafikk. Og xbox360 har jo online funksjonalitet :)

8116989[/snapback]

Xbox 360-versjonen har også et par sanger som ikke PS2-utgaven har. Har RedOctane sagt noe spesifikt om online-delen, sett bortifra nedlastning av sanger fra Marketplace?
Lenke til kommentar
men er det noen som vet hvor eg kan bestille GH på 360 med 2 gitarer.. samt att eg får det på lanseringsdagen?

8189810[/snapback]

etter min erfaring - nei. Jeg har sjekket mange sider, men ikke funnet noen hvor du kan forhåndsbestille med to gitarer :/

Hvis noen vet om et sted blir jeg møe glad :p (På den annen side venter jeg litt på at SG- gitaren kommer til 360)

Lenke til kommentar
skulle likt og visst det asso.. litt kjedli og måtte kjøpe 2 spill

8189859[/snapback]

Kan garantere at du kan kjøpe løs gitar iogmed toplayer delen. Om det er mulig på release datoen er en annen ting. Man kan kjøpe seperat gitar til ps2, med den begrensede 2 player muligheten som er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...