MrLee Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg trenger litt hjelp her. Serveren min nå er huset i ett gammelt chieftec som sikkert gjør jobben greit nok, men det er dritt å jobbe i. Jeg tenker å ha 2-3 harddisker i dette nye til å begynne md og da er det jeg har fra før rimelig lite med en gang. Luftflyten er dessuten ikke optimal og det blir fort varmt der inni. Jeg har fra før i hovedmaskinen ett CM Stacker, som jeg egentlig godt kunne tenkt meg å kjøpe ett til av som server, men så tenker jeg. dette skal ideelt sett stå på ett kott eller lignende i fremtiden, så design er ikke akkurat viktig. Det viktigste for meg er god plass, stille, men god luftflyt, og kvalitet. Når man første skal kjøpe noe så kan man kjøpe skikkelig Så lurte jeg på om noen her har stalltips til gode kabinetter som egner seg for serverbruk, gjerne med plass til 2 PSUer evt. Jeg har kikket litt på server cubene fra yeong-yang, men jeg lurer på om det går ann å gjøre det billigere Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette er rååt tower: http://www.thermaltake.com/product/Chassis...x/ve1000swa.asp koster litt i underkant av 2000,- på komplett. Skal ha det snart selv jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 leste du posten min i det heletatt? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja tror da det men hva er feilen? Pris eller at det er tøfft?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Begge deler. Det var ikke noe av det jeg var ute etter da, utenom kanskje stort og godt å jobbe i. Ettersom jeg nevner CM stacker, men klarer meg uten designen, antok jeg at det var relativt opplagt at jeg ikke var ute etter ett juletre eller noe monsterstort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå