gxi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Går det greit å sette en W5W-pære der det fra før har stått en W3W? Hva er egentlig forskjellen mellom disse? Jeg vet at de fysisk passer i sokkelen, og W5W ser mindre ut i størrelse enn W3W, men logikk tilsier at W3W kanskje er 3W, mens de W5W-pærene jeg har er 5W, kan det stemme? (arg at ikke søkemotoren tillater å søke etter ord med tre bokstaver) Edit: WxW var det, ikke HxW Edit2: Det er for parklys og skiltlys. Endret 9. mars 2007 av jonepet Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du har forsåvidt allerede svart på ditt eget spørsmål, men ja det er ingen problem å bruke W5W pære i stede for W3W. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Stemmer det at effekten på W5W er høyere enn W3W? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja det stemmer men har ingenting å si, forskjellen er liten. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 5 watt og 3 watt... på skiltlys kan det hende 5 watterne smelter pære holderne og matte glasset over tid. Jeg bruker alltid 5 watt uansett så lenge det ikke er i instrument belysning Lenke til kommentar
gxi Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Skiltlysene hadde W5W fra før, og de så helt nye ut, så de er vel montert rett før jeg kjøpte bilen. Holderene var helt svarte fra toppen og litt nedover, så ja, de har nok hatt det litt varmt. Det har jo riktignok fungert, så med mindre det tydelig smelter holderen gidder ikke jeg å bytte dem ut til W3W.. Kan jo evt. sette en form for spenningsregulator før den slik at de lyser litt svakere, men slipper å bruke W3W som virker nesten vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå