Joachim_F Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Farene lusker rundt hvert eneste hjørne i grøsserspillet Penumbra: Overture. Her er en fersk demo. Les mer Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette var virkelig en positiv overraskelse. Hadde aldri hørt om dette spillet før i dag. Ble ferdig med den korte demoen nå nettopp. Spillet oser av mørk/skummel atmotsfære og holdt meget høy kvalitet. Dette skal kjøpes online når det kommer den 30.mars Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 vel har testa demoen nå, og jeg må si at dette er skummelt. seriøst skummelt. må få skaffa meg fullversjonen når den kommer, så får vi se om jeg har baller til å fullføre det... demoen er litt for kort til at jeg kan si noe solid om spillet, men førsteinntrykket er at det er mer skummelt enn condemned, som igjen var en del skummlere enn fear, som jeg synes var passe uhyggelig... håper det får flere til å teste dette, for det må prøves folkens Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Var ikke Penumbra noe gratis opplegg før? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Var ikke Penumbra noe gratis opplegg før? 8125933[/snapback] Så vidt jeg vet, jo... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dette ser og høres spennende ut, har heller ikke hørt om det før nå. Demoen klikker hos meg når jeg går ut av båten, men det jeg fikk se så langt var lovende. God grafikk, fysikk og lys. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Var ikke Penumbra noe gratis opplegg før? 8125933[/snapback] Så vidt jeg vet, jo... 8125966[/snapback] Penumbra er egentlig ment som en teknologidemo. Utviklerne har hele tiden sagt at de etterhvert ønsker å tjene penger på konseptet. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Øh ... hva gjør jeg med hyllen som står i veien for tunnellen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) svar i spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du tar bare tak å drar den vekk/mot deg. mulg det funker bedre om du tar tak høyt oppe. usikker på å avansert de har gjort det. Endret 12. mars 2007 av Spirre Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er også på alle måter positivt skremt av P:O. Dette er ikke "spektakulært skummelt" (D3, F.E.A.R) men genuint, lavtempo skremmenede av typen CoC DoE (Dørsekvensen på hotellet ) med få våpen tilgjengelig og stort fokus på sniking. Slikt jeg må skru av lyden på for å greie å spille.... Spørsmål om slutten på demoen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har greid å komme forbi den rabiesbefengte bikkjevesenet eller er dette slutten på demo'n? Har prøvd å ta livet av den med hammer, stein og liten tønne men ingenting nytter. Har ikke greid å snike meg forbi enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg