Mercian Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Første gangen du fikk ei pik i ræva? Lenke til kommentar
Mercian Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Personlig brøt jeg den allerede i en god ung alder, nemlig i mitt trettiførste sommergang! Ahh, for ei nydaleg følelsa!! :D:D Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har aldri fått en pik i ræva men har driti så hardt at jeg begynte å blø! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) hahaha loomy! xD stygg tråd, den hører vell hjemme i sex og samliv. Endret 9. mars 2007 av naits360 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skal aldri kom noe utovertiss inn i min rumpe. Skal heller ikke putte min inne i noen rumpe. (det kommer garantert ikke kjerringa mi til å tillate heller) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 "Mi eXit hole is always gonna be mi eXit hole!" Kanskje ikke "kittens" kan redde denne tråden, men Chuck kan lære enhver tråd og forsvare seg selv!! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Første gang du fikk en pikk i ræva? xD Ingeting har vært oppi ræven min, og intenting skal opp der heller Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Denne tråden er totalt unødvendig, og dessuten feilpostet. Tråstarter oppfordres til å lese retningslinjer og nettikette. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg