Gå til innhold

HALO 1, 2 og 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo serien er latterlig oppskrytt .. noe mer middelmålig fps skal du lete lenge etter. Se på oppskrytt tråden.. få spill som er nevnt like mange ganger som halo der :p

8114178[/snapback]

Haha når jeg leste denne tråden først når den ble oppretta så venta jeg bare å høre en kommentar fra en eller annen PS3-fanboy som bruker store deler av forumlivet sitt på og prate dritt om andre konsoller og spilltittler til andre konsoller..

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Vil ikke si at HALO serien var revolusjonerende, men etter å ha lest bøkene så har spillet blitt 100 ganger bedre:)

Anbefaler alle å lese bøkene for å vite mer om hvordan Covenant rasen først angrep og hvorfor Halo ringene var bygget osv. 3'eren håper jeg bidrar en del til bøkenes historie:)

Lenke til kommentar

Aldri forstått hypen rundt halo spillene, det er jo bare helt vanelige førstepersonsskytespill. Ikke noe nytt, ingen revolusjonerende grafikk eller gameplay. Ting vi har sett 100 ganger før i FPS spill til PC. Spillet er ikke dårlig, men hva skiller det egentlig fra mengden (bortsett fra enormt mye reklame) :hmm:

Lenke til kommentar
Spillet er ikke dårlig, men hva skiller det egentlig fra mengden (bortsett fra enormt mye reklame) hmm.gif

Er akkurat det jeg mener også.. men jeg hadde ikke lov å si det fordi jeg eier ps3 og wii og det står i avataren min.

Har forresten en xbox og halo 1 her.. uten at det forandre meningen min. Det var gøy å spille 8 player i militæret. Men utenom det ser jeg ikke det helt store.

var det en stor grunn til å kjøpe xbox 1 så var det ninja gaiden eller star wars KOTOR ikke halo, men det er min mening.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

skjønner selv ikke hva som er så hyper med killzone og MGS. Killzone ser rett og slett bare trist ut, Halo har i værtfall farger.

EDIT: var veldig viktig for bakkland at eg fikset en S :cool:

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Halo er ganske kult, men for meg er det ikke noe killer app, og syntes heller ikke spillene er verdt all den hypen; men men, folk får glede seg til hva de vil. Det er ikke opp til meg eller noen andre å si om det er riktig eller galt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kjøp MASS EFFECT! Det er riktig!

skjønner selv ikke hva som er så hyper med killzone og MGS. Killzone ser rett og slett bare trist ut, Halo har i værtfall farger.

Og jeg skjønner ikke hvorfor folk spiller Need for Speed, men jeg spekulerer i at det kan ha noe med personlig preferanse å gjøre. Jeg vet; en ganske vill teori.

Lenke til kommentar
Vil ikke si at HALO serien var revolusjonerende, men etter å ha lest bøkene så har spillet blitt 100 ganger bedre:)

Anbefaler alle å lese bøkene for å vite mer om hvordan Covenant rasen først angrep og hvorfor Halo ringene var bygget osv. 3'eren håper jeg bidrar en del til bøkenes historie:)

8117400[/snapback]

Helt enig. Etter å ha spilt Halo satt jeg igjen med en helt gjennomsnittlig følelse av spillet i sin helhet. Underholdende, men heller ikke så enormt imponernde som man kanskje kunne ha fått intrykk av at det skulle være.

Snublet etter en stund tilfeldigvis over en pakke med alle de tre første bøkene å kjøpte den. Etter det ble Halo universet og spillene aldri de samme, og utrolig mye bedre.

Tror også mye av grunnlaget til hypen som oppstår i en del spillmedia også bygges opp på bakgrunn av at universet er mye dypere enn folk flest i det hele tatt vet.

Lenke til kommentar

Er enig i at bøkerne har løftet nivået på Halo. Har planer om å kjøpe Halo 3 når det kommer. Kommer da til å ta det som en roman/film, og ikke bli spoiler av tester o.l. Ser virkelig fram til Halo 3.

Det jeg synes er bra med Halo er universet. Om man leser litt på halo.wikia.com vil man finne mye interessant om Halo. Dette inspirerer til å spille mer Halo.

Lenke til kommentar

Umulig for meg aa si kor mange timer vi herjet villmann i Halo naar Xbox kom. Split-screen og coop var allvorlig artig. Dog blir single player i begge spillene litt vel kjedelige etterhvert syns eg. Forovrig har Halo 1 verdens mest langdrygne og kjipeste bane noensinne sett i eit spill (satt litt paa spissen).Dere veit hvilket map eg snakker om^^.Hadde heller ikkje hatt noe i mot a faa litt kvassere vaapen i spillene,i form av kukler og krutt istedet for rosa prosjektiler etc.

Men ja, Ser frem til Halo 3. Kansje litt for mye i og med at sjangsene for aa bli skffet er storre da hehe.

EDIT: Tenkte eg skulle bestille alle bokene slik at eg faar litt input i resten av universet for Halo3 kommer. Fint aa ha noe aa lese paa jobben ogsaa.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har faktisk spilt igjennom Halo: CE idag, og skal snart begynne på Halo 2.

Dette blir vel 6 gang jeg spiller igjennom campaign. :wee:

Coop, of course. Og Mala, biblioteket er jo kos det.. eller.. nei, egentlig ikke.

Man blir jo ganske glad når man er på vei opp den siste heisen da :w00t:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Man blir jo ganske glad når man er på vei opp den siste heisen da :w00t:

8176607[/snapback]

Oh happy world :p

Eg bestilte mag faktisk Halo her for ei stund sia, ofret noen timer paa det. egentlig veldig deilig aa spille det etter saa mange aar. Faar ta aa fullfore det snart. Kan si eg gleder meg til biblioteket ja..eh :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...