Gjest Slettet-FvLRny Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg laster nå ned PC Linux (www.pclinuxos.org) og jeg trenger dette:En god windows emulatorLinux drivere til:Asus P5B (nettverks kort, chipset osv osv)Nvidia Geforce 7950GTLogitech G15 tastaturVis noen kunne gitt meg noen gode linker som laster ned disse driverne raskt, helst ikke asus sin hjemmeside (veldig treg).Når det gjelder emulatorern vet jeg ikke hva jeg skal velge, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En god windows emulator Definitivt Wine. Jeg kjenner ikke distribusjonen din, men denne ligger mest sannsynlig i pakkebehandleren til systemet ditt. Asus P5B (nettverks kort, chipset osv osv) Jeg har P5B-E, fant Linux-driveren til kortet mitt på CD'en som fulgte med og fulgte instruksjonene i README-filen til drivermappa. P5B har muligens et annet nettverkskort enn den som er på P5B-E. Jeg har iallefall Attansic-et-eller-annet. Nvidia Geforce 7950GT Med dette kortet trenger du vel ikke de aller siste driverne fra nVidia, så disse kan vel fint installeres fra pakkebehandleren din. Her må en PCLinux OS-mann si detaljer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-FvLRny Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Da har jeg instalert linux (PClinuxOS) og drivere. Jeg har bare et problemer... Hvordan insatalerer jeg wine? Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sjekk ut www.winehq.com også hvis du ikke får programmet ditt til å kjøre i winehq.. så kan du prøve i VmWare men det er ikke noe vits å prøve i vmware hvis det er et 3d spill.. eller maskinkrevende program.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-FvLRny Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Da var linux opp og kjører for fult.. Men jeg har et lite "problem" til... etter og ha innstalert G15 driverne til linux kommer det en stor klokke på LCD displayet. Men G tastene funker forsatt ikke.. noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå