abene Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Google har sluppet en ny versjon av Picasa Web Albums, som blant annet byr på mer lagringsplass og bedre søkefunksjon. Les mer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Meget bra, tror dette kan bli mye brukt rundt om! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 veldig bra, har brukt denne mye i det siste, skulle akkurat til å kjøpe mer plass, bra jeg ikke gjorde det Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tsjekket mein konto men det står at jeg har 250 MB lagringsplass. Noen som vet når dette trer i kraft, eller om det er noe jeg må aktivere el. for å få 1 GB? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hos meg står det: More free storage You now have 1GB (and counting!) of free storage. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Systemkrav til programmet: http://picasa.google.com/features/requirements.html[/url] ']PC with 300MHz Pentium® processor and MMX® technology.64 MB RAM (128MB Recommended) 50 MB available hard disk space (100MB recommended) 800 × 600 pixels, 16 bit colour monitor. Microsoft® Windows 2000, or Microsoft® Windows XP.* Microsoft® Internet Explorer 5.01 or better (6.0 recommended). If at any time you get an “unable to authenticate” error, you should upgrade to IE 6.0. Microsoft® DirectX 7.0 or higher (8.1 ships with XP, 9.0b recommended). Optional: 56K Internet connection speed or better (for access to any online services). Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Google er rett å slett geniale Blir mer å mer glad i de for hver nye ting som kommer fra de. Picasa er forresten nokså genialt. En ting Google skal ha er at de er jækla generøse med diskplassen sin Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Systemkrav til programmet: http://picasa.google.com/features/requirements.html[/url] ]PC with 300MHz Pentium® processor and MMX® technology.64 MB RAM (128MB Recommended) 50 MB available hard disk space (100MB recommended) 800 × 600 pixels, 16 bit colour monitor. Microsoft® Windows 2000, or Microsoft® Windows XP.* Microsoft® Internet Explorer 5.01 or better (6.0 recommended). If at any time you get an “unable to authenticate” error, you should upgrade to IE 6.0. Microsoft® DirectX 7.0 or higher (8.1 ships with XP, 9.0b recommended). Optional: 56K Internet connection speed or better (for access to any online services). 8115074[/snapback] http://picasa.google.com/linux/ System Requirements * Should work on any Linux system with Intel 386-compatible processor, glibc 2.3.2 or greater, and a working X11 display system. * Desktop Integration features require a current version of Gnome or KDE. * Camera detection and integration requires kernel >= 2.6.13, hal >= 0.56, and gnome-volume-manager or equivalent. * Available in English Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm.. se der ja. Men hvorfor klarer de ikke å fortelle om det på siden sin? jaja.. Lenke til kommentar
jorbje Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det som gjorde at jeg valgte Google Photo er deres slideshow. Antakelig det eneste offentlig tilgjengelige online photoalbum som viser bildene over HELE skjermen, i oppløsning tilpasset skjermoppløsningen. Trykk F11 før eller under slideshowet, og det er omtrent som å kjøre slideshow fra Picasa eller ACDSee e.l. Og neste bilde lastes inn i bakgrunnen, slik at overgangene fra bilde til bilde blir 100% instant. GENIALT! Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har brukt web albums lenge og elsker det picasaweb.google.com/bt.okland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå