Howard Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Neste uke blir nok en gang messeområdet utenfor Hannover til et mekka for teknologiinteresserte. Hva kan vi vente oss i år? Les mer Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper på kule nye laptoper med dx10 og masse annet fett! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) "Torsdag den 18."? Skal selv på CeBit og mente dette var en søndag (reiser lørdag 17.). Endret 9. mars 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 får håpe det kjem meir info om bærbare med DX10. gidder ikkje å bytte ut min XCcube med X24200 og 7800GT før det kjem DX10 på laptop eg var på cebit i 2004. da hadde jo ATI så og sei en hall for seg sjøl. svææært. og var masse damer i inntil sittande drakter med store pupper. eg måtte da seff bort til 2 av dei å bli tatt bilde av med dei 2:D Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Får håpe ATI stakkar endelig får ut R600-kortene sine da. De kan ikke livnære seg av fans og goodwill i all fremtid heller... Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Får håpe ATI stakkar endelig får ut R600-kortene sine da. De kan ikke livnære seg av fans og goodwill i all fremtid heller... tror ikke du skal være for optimistisk siden amd offisielt har utsatt det enda litt Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm, mxm2 gitt. noen som vet om noen laptoper solgt i norge som bruker mxm? eller for den del om det er mulig å få tak i mxm-kort her i landet? snakker om høna og egget... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 MXM2 er spennende ja. Forøvrig er jeg spent på om det blir vist noen OLED-produkter og om SSD snart kommer. Lenke til kommentar
idos Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har to billetter om noen er interessert Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm, mxm2 gitt. noen som vet om noen laptoper solgt i norge som bruker mxm? eller for den del om det er mulig å få tak i mxm-kort her i landet? snakker om høna og egget... 8114412[/snapback] Ja, jeg vet, mxm er jo interessant, men det er jo ikke mulig å få tak i praksis. AtW Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Selv om ikke brikken blir lansert, forventer vi å få mer informasjon om ATI/AMDs R600. AMD skal holde en stor pressekonferanse på kvelden torsdag den 18. Har dager flyttet på seg i år eller? Torsdag den 15 mener du vel? EDIT: Ser at Cazper nevnte det og ^^ Endret 9. mars 2007 av CosmoK Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper HW.no vil ta en titt på Optimus Keyboard som har vært senter for spekulasjon i lang tid nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper HW.no vil ta en titt på Optimus Keyboard som har vært senter for spekulasjon i lang tid nå. 8126466[/snapback] Hvis ikke så skal jeg personlig ta meg en titt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå