Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

driver til D-Link DBT-122

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HER ELLER HER

unnskyld meg, men tror du jeg ikke har tatt meg tiden til å gå inn på D-Link sine hjemmesider for å finne siste drivere? Du bør kunne komme med noe bedre enn det når du først skal svare på en tråd.

mohamedina kom iallefall med et konstruktivt forslag men som ikke fungerer på maskinen jeg skal ha det på. *frustrert*

Lenke til kommentar
HER ELLER HER

unnskyld meg, men tror du jeg ikke har tatt meg tiden til å gå inn på D-Link sine hjemmesider for å finne siste drivere? Du bør kunne komme med noe bedre enn det når du først skal svare på en tråd.

mohamedina kom iallefall med et konstruktivt forslag men som ikke fungerer på maskinen jeg skal ha det på. *frustrert*

8114078[/snapback]

Har samme problemet jeg også. Maskinen min fryser bare når jeg setter i det trådløse kortet så har gitt opp. prøvd det meste men ingenting funka så nå bruker jeg heller kabel. Men sykt irriterende. Ikke bra :no:

Men håper du finner ut av det Ilpostino :cool:

Lenke til kommentar
er det usb eller pci kort?

jeg har en USB.

Har samme problemet jeg også. Maskinen min fryser bare når jeg setter i det trådløse kortet så har gitt opp. prøvd det meste men ingenting funka så nå bruker jeg heller kabel. Men sykt irriterende. Ikke bra  :no:

har holdt på med det i mange timer med å prøve og ble tilslutt så lei at jeg satte inn en annen vi hadde slengende. Det rare er at det fungerte på min egen maskin men ikke på den andre maskinen den skulle installeres på.

Lenke til kommentar
er det usb eller pci kort?

jeg har en USB.

Har samme problemet jeg også. Maskinen min fryser bare når jeg setter i det trådløse kortet så har gitt opp. prøvd det meste men ingenting funka så nå bruker jeg heller kabel. Men sykt irriterende. Ikke bra  :no:

har holdt på med det i mange timer med å prøve og ble tilslutt så lei at jeg satte inn en annen vi hadde slengende. Det rare er at det fungerte på min egen maskin men ikke på den andre maskinen den skulle installeres på.

8114410[/snapback]

funket driverne?

Lenke til kommentar
funket driverne?

både j aog nei. når jeg puttet usb-sticken inn i en ledig usb-port kom "Ny maskinvare funnet" opp og driver ble da installert. Under enhetsbehandlingen så alt greit ut. men når den skulle brukes fant ikke maskinen den. når resten av programvaren skull einn stoppet det opp fordi den ikke fant blåtann-enheten. testet på 5 forskjellige usb-porter på maskinen uten at det gikk.

det jeg synes er så rart er at ifølge enhetsbehandlingen funket det fint men når det skulle brukes skjedde ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...