St Veeman Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Kom til å tenke på: Denne tråden kunne jo bli brukt til å la alle kvinnelige gamere poste sine gamertags. Vet at det finnes en egen tråd til det(eller ble den stengt? ) men med en dedikert tråd til jentene blir det mye enklere å skille gutter fra jenter 8132360[/snapback] Det var egentlig derfor jeg la den ut.. Synes at det var artig å spille gears mot noen jenter som nå spiller fast med oss. Gode er de også Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Møtte en norsk jente på Saints Row i går Lenke til kommentar
Varo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Kom til å tenke på: Denne tråden kunne jo bli brukt til å la alle kvinnelige gamere poste sine gamertags. Vet at det finnes en egen tråd til det(eller ble den stengt? ) men med en dedikert tråd til jentene blir det mye enklere å skille gutter fra jenter 8132360[/snapback] OT: amaigawd! tilbake på sporet: Var en god del norske jenter som spilte xbox live der ute. tror ikke de forsvant bare fordi xbox 360 kom Halo 2 <3 tror ikke vi hadde hatt vondt av fler jenter der ute uansett men ^^ Endret 12. mars 2007 av Varo Lenke til kommentar
lycitea Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Burde ikke kjønn være irrelevant når man spiller data? Eller spør du fordi du har tenkt å bruke Xbox Live som datingservice? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Enig med lycitea der. Snoker altså! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 So!? Når hverken blink eller deiligst fungerer må man tenke litt utenfor boksen, ikke sant? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 So!? Når hverken blink eller deiligst fungerer må man tenke litt utenfor boksen, ikke sant? 8136234[/snapback] Det blir jo litt mer innenfor boxen nå da, mener du vel... :!: Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 So!? Når hverken blink eller deiligst fungerer må man tenke litt utenfor "boksen", ikke sant? EDIT: Ikke xboxen 8136234[/snapback] Det blir jo litt mer innenfor boxen nå da, mener du vel... :!: 8136250[/snapback] hehe, godt poeng Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Burde ikke kjønn være irrelevant når man spiller data? Eller spør du fordi du har tenkt å bruke Xbox Live som datingservice? 8135699[/snapback] Jeg spør fordi det er en mannsdominert gren dette med spilling og hadde vært artig å spilt med flere jenter!! Hverken på utkikk eller på sjekker.. Har det bra med kone å barn Det var bare for å se om det var noen flere en de 2 jeg/vi har spilt med til nå som er her på diskusjon.no!! Endret 12. mars 2007 av Vee75 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er det intet flere jenter her eller? Bumper, for å se Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kunne tenkt meg noen jente venner jeg ja... Noen ganger kan det bli litt for mye testosteron Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hadde ikke hatt noe imot å spilt med noen fra det motsatte kjønn. Tror kunne blitt godt med et lite avbrekk Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror jeg har spillt mot kun en norsk jente, ellers har det stortsett vært amerikanske. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg la akkurat en jente til på xbox live, men jeg vet ikke om hun har godtatt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå