Gå til innhold

Norske jenter på xbox360 live! Er dere mange?

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på: Denne tråden kunne jo bli brukt til å la alle kvinnelige gamere poste sine gamertags. Vet at det finnes en egen tråd til det(eller ble den stengt?  :hmm: ) men med en dedikert tråd til jentene blir det mye enklere å skille gutter fra jenter :)

8132360[/snapback]

Det var egentlig derfor jeg la den ut.. Synes at det var artig å spille gears mot noen jenter som nå spiller fast med oss. Gode er de også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på: Denne tråden kunne jo bli brukt til å la alle kvinnelige gamere poste sine gamertags. Vet at det finnes en egen tråd til det(eller ble den stengt?  :hmm: ) men med en dedikert tråd til jentene blir det mye enklere å skille gutter fra jenter :)

8132360[/snapback]

OT: amaigawd!

tilbake på sporet: Var en god del norske jenter som spilte xbox live der ute. tror ikke de forsvant bare fordi xbox 360 kom :) Halo 2 <3 tror ikke vi hadde hatt vondt av fler jenter der ute uansett men ^^

Endret av Varo
Lenke til kommentar
Burde ikke kjønn være irrelevant når man spiller data? Eller spør du fordi du har tenkt å bruke Xbox Live som datingservice?  ;)

8135699[/snapback]

Jeg spør fordi det er en mannsdominert gren dette med spilling og hadde vært artig å spilt med flere jenter!! Hverken på utkikk eller på sjekker.. Har det bra med kone å barn :)

Det var bare for å se om det var noen flere en de 2 jeg/vi har spilt med til nå som er her på diskusjon.no!!

Endret av Vee75
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...