MhFaen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei. Kjøpte nye Koss Portapro Hodetelefoner for under en uke siden. Nå har høyre høyttaler begynt å skurre.. Har hørt noe om en livsgaranti på Koss høytalere. Hvis det er livsgaranti på produktet, hvordan får jeg ordna det? Mvh. Petter. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tar kontakt med koss? Nestegang hjelper det kanskje hvis du ikke gir fult de første 5-6 timene du hører på de. Bare for å spille litt inn Lenke til kommentar
MhFaen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 okei.=) takk for hurtig og greit svar.=D Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ta kontakt med butikken du kjøpte de i, og spør hvordan du skal kontakte koss. Kanskje du er heldig så tar butikken seg av de hele og gir deg nye Lenke til kommentar
MhFaen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Ta kontakt med butikken du kjøpte de i, og spør hvordan du skal kontakte koss. Kanskje du er heldig så tar butikken seg av de hele og gir deg nye 8112803[/snapback] ja men jeg kjøpte de på ferja til Danmark...:S Color Line...=P hva gjør jeg da?=/ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ta kontakt med butikken du kjøpte de i, og spør hvordan du skal kontakte koss. Kanskje du er heldig så tar butikken seg av de hele og gir deg nye 8112803[/snapback] ja men jeg kjøpte de på ferja til Danmark...:S Color Line...=P hva gjør jeg da?=/ 8112807[/snapback] Tenkt over hva dumt du har gjort og kjøp nye på elkjøp.... Ta kontakt med koss.. Har de selv. Det er livstidsgaranti på de.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du kan prøve å ringe til Tura på telefon: 22 62 74 90. De representerer Koss i norden. Hvis ikke det går må du ringe dem på dette nummeret (da må du sikkert snakke engelsk): ++41-91-641.61.20 eller sende e-mail til: [email protected] Lenke til kommentar
MhFaen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 hehe.. åkei da.=P vet jeg var "litt" dum..:O men takk for svar..=D KONGE.=P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Riktig at det er livsgaranti, men ikkje utan vilkår. Sitat Koss sine garantivilkår: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Garantien dekker: Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid. Garantien dekker ikke: Frakt til/fra verksted Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som: Brukket bøyle Røket ledning Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) Skifte av øreputer Sprengte elementer Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk. I ditt tilfelle er eg ikkje sikker, mulig dei påstår du har sprengt elementet og ikkje vil fikse det. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Unnskyld at jeg sier dette, men jeg synes noen lager tråder med utrolig dumme spørsmål. Det sier seg vel selv at når du ikke har en konkret butikk å gå til, så må du kontakte importøren av Koss i Norge. Måtte nesten selv sjekke hvor vanskelig det skulle være, og fant ut at du klikker deg inn på www.koss.no og velger garanti. Der står det du trenger å vite. Værre er det ikke. Les også Tips&Tricks så skjer det kanskje ikke igjen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 send de rett til DI Bedriftservice Postboks 38 1375 Billingstad og legg ved en liten lapp som beskriver problemet og kvitteringen fra der du kjøpte den. Pleier å ta rundt 2 uker fra du sender den til du før den igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Stemmer det, du blir bla. henvist til DI ved reklamasjon på headset kjøpt på Komplett. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...opic=retur-koss Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Riktig at det er livsgaranti, men ikkje utan vilkår.Sitat Koss sine garantivilkår: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Garantien dekker: Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid. Garantien dekker ikke: Frakt til/fra verksted Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som: Brukket bøyle Røket ledning Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) Skifte av øreputer Sprengte elementer Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk. I ditt tilfelle er eg ikkje sikker, mulig dei påstår du har sprengt elementet og ikkje vil fikse det. 8112842[/snapback] Utrolig dårlig garanti av Koss når man ser på hva som ikke går under garantien egentlig. Røket ledning, Fjerning av fremmedlegemer, Skifte av øreputer. ALLE disse punktene er feil som kan oppstå ved normalt brukt. Jeg har selv erfart alle 3. Og jeg behandlet dem PENT. Hvilke feil er det egentlig igjen utenom disse ved normalt bruk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Defekte deler når du kjøper dei? Det står "Røket ledning", betyr det at dersom du mister lyd på eitt eller begge elementene vil det gå på garantien? Har ikkje tal på kor mange sett eg har vært borti der pluggen er blitt ødelagt innvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå