ZayCon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Leter etter en converterer som converterer vob filer til avi filer! Har bare funnet prøve greier som ikke tar med hele filmen! Noen som kan linke til et? Eller si navnet på et ! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Prøv AutoGK. Om du har ei mappe med .vob-filer, .ifo-filer og .bup-filer, bruker du ei av .ifo-filene som Input file, ikkje ei .vob-fil. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Skal rippe inn filmene fra DVD'er! Er bare DVD filer : ) Fikk ikke åpnet vob filene i programmet! Får jeg rippet med det programmet? Endret 9. mars 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal rippe inn filmene fra DVD'er! Beklager seint svar. Eg forstod det som om du allereie hadde rippa DVD-en, og foreslo difor ikkje noko program for det (å rippe er her å få innhaldet på ein DVD inn på maskina). Har du ikkje fått gjort dette kan du prøve DVD Decrypter. Fikk ikke åpnet vob filene i programmet!Les det eg skreiv ein gong til. Lurer du på noko angåande bruk av programmet, les tutorialen som følgjer med. Den vil liggje på startmenyen i AutoGK-mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå