Gå til innhold

Så vart jeg banna.. retferdig?!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk suspend for å kalle en som ninja en bwe epic i ubrs en gang for en stund siden. Droppa axe of the deep woods, jeg trengte ikke no der, skulle bare hjelpe en gruppe der, så var det en smarting der som begynte å spamme "all greed", sånn at ingen skulle se at han needa, så ble jeg forbanna, ikke pga at jeg absolutt ville ha denne selv, men pga prinsippet at man ikke skal gjøre slikt, etterpå tilbudte han folk i gruppa å kjøpe øksen av han, da toppa det seg for meg og jeg slengte ut en del stygge ord til han. Senere fikk jeg beskjed av en GM at jeg hadde blitt suspenda for harassment...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk suspend for å kalle en som ninja en bwe epic i ubrs en gang for en stund siden. Droppa axe of the deep woods, jeg trengte ikke no der, skulle bare hjelpe en gruppe der, så var det en smarting der som begynte å spamme "all greed", sånn at ingen skulle se at han needa, så ble jeg forbanna, ikke pga at jeg absolutt ville ha denne selv, men pga prinsippet at man ikke skal gjøre slikt, etterpå tilbudte han folk i gruppa å kjøpe øksen av han, da toppa det seg for meg og jeg slengte ut en del stygge ord til han. Senere fikk jeg beskjed av en GM at jeg hadde blitt suspenda for harassment...

8113689[/snapback]

 

Det er forskjell på forum og in-game. Er jo ikke hans feil at du ikke klarte å følge med i chat vinduet, og så at han needa på axe'n. Anyway, dette er way off topic :p

---

Hvis man absolutt skal ha en forklaring på hvorfor noen klasser blir buffa/nerfa, så er det jo for å balansere spillet. Noen klasser er kanskje laget mer for å kunne klare seg bedre i PvE enn PvP, men det sånn det er bygd opp. Ingen grunn til å grine hvis Blizz forandrer en liten ting..

Lenke til kommentar

Til OP, ja. Du syter, og som det ikke er ille nok så lager du en ny tråd hvor det allerede finnes flere hundre å velge blandt.

 

For det andre, du syter over patch notes. Ikke egne erfaringer. Patchen kom ut igår og jeg tviler på at du har tatt deg tid til å prøve ut forandringene og se hvordan de faktisk fungerer i praksis. Istedefor velger du å klage og snakke om dette som at det å forandre alt her og nå er en triviell sak, mens det å forandre kode ikke akkurat er gjort på ett blunk.

 

At du kanselerte tror jeg du bare har godt av om du tar ett spill så alvorlig og høytidelig. Slapp av, ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Til OP, ja. Du syter, og som det ikke er ille nok så lager du en ny tråd hvor det allerede finnes flere hundre å velge blandt.

 

For det andre, du syter over patch notes. Ikke egne erfaringer. Patchen kom ut igår og jeg tviler på at du har tatt deg tid til å prøve ut forandringene og se hvordan de faktisk fungerer i praksis. Istedefor velger du å klage og snakke om dette som at det å forandre alt her og nå er en triviell sak, mens det å forandre kode ikke akkurat er gjort på ett blunk. 

 

At du kanselerte tror jeg du bare har godt av om du tar ett spill så alvorlig og høytidelig. Slapp av, ta deg en bolle.

8114275[/snapback]

 

Til Ghaudan.

 

hadde du lest posten så hadde du sett at jeg ikke syter om EN patch.. men måten blizzard buffer/nerfer classer.

 

til resten av dere, hvor står det at en spiller ikke har låv til å "syte" diskutere blizzard's sin måte å drive spillet på et general discuss forum?!

Lenke til kommentar

Wow-forumene er en uendelighet av hyling, skriking, grining og folk som kaster lekene sine ut av sandkassa. På det amerikanske forumet så har det toppet seg i ekstrem mobbing av de stakkars community-managerene som har noen av de mest utakknemlige stillingene i verden.

 

Jeg skjønner utrolig godt at de vil rense opp i dette og slippe litt mere konstruktive innlegg til.

 

Nå var ikke ditt innlegg så ille i seg selv, men når man ser på helheten så skjønner jeg at de går litt drastisk til verks.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

De fleste postene som jeg har lest på classforums syns ikke jeg er syte poster men mer poster der man ønsker svar på videre utvikling og eventuellt svar på tingen som finnes.

 

Det som irriterer meg veldig mye er Blizzards måte og svare elelr ikke svare på spørsmål som blir stillt uten bare later som de ikke ser det.

 

Mange sitter og lager konstruktive poster med forslag og har spørsmål men veldig få av disse får noen svar av Blizzard.

 

Om du stiller ett spørsmål til noen så ønsker du ett svar da selv om det ikke besvarer spørsmålet ditt med et svar/løsning.

 

Blå poster på classforums er ikke det vanligeste du ser som har noe og foretelle vel og merke.

Lenke til kommentar
Mages are fine, l2p

8112663[/snapback]

 

zzz... mange som ikke orker å lese hele posten her ja...

 

dette var ikke en kvine post om noen classe. men en kvine post om blizzard..

8114364[/snapback]

 

Spar deg for dritten da.. Leste hele posten din grundig, men i stedet for å svare med at jeg er enig i at blizzard banna deg valgte jeg heller å trekke et enkelt svar der jeg ber deg lære deg klassen i stedet for å whine til blizzard om det.

 

Har levla to mages hele veien selv btw.

Lenke til kommentar
gla at det er et par her som mener at det ikke var rett å banne meg.

 

hadde jeg fått en advarsel så hadde det vert noe helt annet i mine øyner.

8115361[/snapback]

 

Du fikk advarsel, de sletta posten din, om du ikke tok hintet om at de ikke vil ha slike poster så er det ditt problem. Er ikke vits i å lage en ny post når den gamle allerede ble sletta skjønner du.

Lenke til kommentar
gla at det er et par her som mener at det ikke var rett å banne meg.

 

hadde jeg fått en advarsel så hadde det vert noe helt annet i mine øyner.

8115361[/snapback]

 

Du fikk advarsel, de sletta posten din, om du ikke tok hintet om at de ikke vil ha slike poster så er det ditt problem. Er ikke vits i å lage en ny post når den gamle allerede ble sletta skjønner du.

8115462[/snapback]

 

igjen med mage.. hva har mage med dette å gjøre?!

 

post har forsvunne før, vart flytta til et anna forum.

 

å slette en post uten noen grunn er idiotisk spør du meg.. er det noen som lager en grov nerf post eller bryter nameing regel blir låst.

Lenke til kommentar

Heia MysticoN. Stå på. Blizzard dodger kompliserte spørsmål som krever mange ord og sider med beste elaborering. Enklest er oftest best for en selv for avslapningens skyld. Nå er ikke WoW et ferdig produkt pga videreutvikling. Det er en historie som bygges på mens man spiller. Derfor er det ikke nødvendig og spørre Blizzard om hvorfor. Når du først har fått et godt svar så går det ikke lange tiden før enda en forandring er gjort, og trenger du svar på det også.. Ja så fortsetter dette helt til historien i WoW endelig er kommet til en slutt hvor man kan beseire de største bossene, Azeroth er endelig et trygt sted å bo i frd og harmoni. Først da kan man se om ting er som de bør være, når man endelig har nådd høyeste level og det er ikke mer og gjøre i PvE verdenen, kun PvP for lekens skyld.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at dem banner folk som skriver sånne whine posts. Det er aaaaltfor mye whine på forumene, og vanligvis kommer det av folk som har for snevert syn på class balance. Starter posten her var et godt eksempel. Spiller en Mage selv, og må si at forandringene classen har gjennomgått i det siste har vært nødvendige. Å critte folk fra 100 til 0% hp med Ice Lance mens dem står fast i Frost Nova er åpenbart feil. Threat reduksjonen til Mage ble redusert til 10% fordi den var ALTFOR høy på 30%. Coefficient nerfen på Improved Fireball og Frostbolt ble gjort fordi at Mage classen gjorde bittelitt for mye dmg i visse tilfeller ifølge Blizzard sine interne målinger. Men dette har på ingen måte ødelagt classens damage potensiale. Langt ifra. Det er helt absurd hvor mye damage en Mage kan gjøre i forhold til de andre damage classene. Hvis threat reduksjonen til Mage var oppe i 30% ennå så ville det vært helt ute av kontroll.

Lenke til kommentar

Mye moro lesestoff her.

Blizzard kan jo ikke lese og vurdere alle kritiske poster med forslag osv.

Og for å være helt ærlig, hadde jeg blitt ganske lei, hvis jeg hadde visst hvor mye tid utallige folk har brukt på å teste forskjellige ting, og så se at de endringene som blir gjort bare blir slaktet. Når jeg tenker meg om hadde jeg blitt en dårlig moderator for et større forum.

Det er lett å kritisere og si at det er urettferdig. Men det er en internasjonal bedrift, og jeg tror kanskje de får et par mail i løpet av en dag.

Jeg sier ikke at Blizz gjorde rett i å banne deg, men jeg sier ikke at de gjorde feil heller. Men burde kanskje tatt hintet da de fjernet den.

I want the justfication behind all of these nerfs and imbalances, I dont think thats too much to ask of a developer.

Jeg synes det å kreve et svar, og hvertfall en rettferdiggjøring, er for mye. Hadde du vært CEO eller VP i Blizzard så hadde saken stilt seg annerledes. Men du er en av de 8,5 millioner mennesker som spiller WoW. 8.500.000 er et stort tall.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...