Gjakmarrja Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Vel jeg har vært syk i 2 uker nå eller noe, siden jeg har vært i Spania kom jeg meg aldri til legen. Nå er det hovedsaklig bihulene og svelget som berøver meg fra nattesøvnen min. Høyre siden av ansikte er totalt tett, så det er greit nok. Bihulebetennelse kanskje, vet ikke jeg. Nøs for noen dager siden, og da kom det ganske mye flytende vann aktig gul/rød væske ut av nesen noe jeg syntes var litt ekkelt. Så har altså problemer med å svelge ting, jeg kan heller ikke tygge, beveger jeg tungen gjør det jævlig vondt bak i halsen o.O Også gjør det generelt vondt å svelge mat. Der er problemet, hva kan det komme av? Er dritt lei iallefall, blir en tur til legen når det åpner. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har du sår av noe slag på beina? Ved anklene. Ankelleddene. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Nope, hadde blitt seriøst stressa vist jeg hadde hatt det. Merker det i halsen når jeg snakker også, er så driiiitt lei. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ok. Vet iallefall at sår ved anklene gjøre at du kan få sår hals, såre og hovene mandler og vondt for og svelge. Er jo ikke noe lege da, så dette er ting jeg har lært på sykehus og hos lege. Men en liten blodprøve (*hater nåler) hos legen bør vel gjøre at du får noe svar skulle man tro. God bedring og lykke til. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Takk for hjelpen Ja, det er nok mandlene, eller mest høyre side. Kjenner den er sår når jeg hoster, gjør skikkelig vondt. Ja, en liten tur til legevakten, blodprøve så finner jeg ut av det. Klarte meg såvidt gjennom 4 timer på jobb i dag Dels på grunn av søvnmangel og på grunn av hodepine. God natt til deg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Var til legen i dag, jeg hadde litt av alt. Bihulebetennelse, ørebetennelse og halsbetennelse. Fantastisk nok så legen sa selv var blodverdiene helt fine, så jeg slapp antibiotika. Fikk noe piller for at hevelsen i slimhinnene skal gå ned. Har heller ikke feber, så... all good =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå