papirvann Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 jeg har sølt stearin fra fakkelbokkser utover hettegensern min som jeg bruker som jakke. stearinen er litt seig å klissen, men jeg kan skrape av topplaget av den. hvordan kan jeg effektift få vekk stearinen? jeg vil helst ikke at foreldrene minne skal se det for de må ikke få vite hvordan stearinen kom dit. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Tyggis fjernes med at du putter plagget i fryseren - mener og ha hørt det samme med stearin, men kan ikke garantere det. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Tyggis fjernes med at du putter plagget i fryseren - mener og ha hørt det samme med stearin, men kan ikke garantere det. 8112333[/snapback] får prøve en gang jeg er alene, eller ha varmt vann på, det funker kanskje. inni helvette, jeg klarte å søle det på buksa mi i dag også? ka svartn? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe. jævlig kjipt. Lykke til iallefall. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Det kan fungere å hive klærne i fryseren, men det skal være ganske kaldt i fryseren for at det skal stivne på en slik måte at det er veldig lett å pille det av. Mest effektivt om du IKKE allerede har prøvd å pille det av, da poenget er å prøve å ta vekk hele flekker om gangen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 haha, "Stearin" ja, som du ikke vil at foreldra dine skal få vite ahah! Lurer på hvordan det kom seg dit og på buksa gitt hehe, nei, prøv noen av de svarene under. Har selv fått det på klær og det suger. Jævli vanskelig å få bort. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Stearin kan fjernes ved bruk av bakepapir og et strykjern. Legg bakepapiret oppå stearinflekken og stryk i vei. Det er selvfølgelig en fordel om du skraper vekk så mye du klarer før du stryker. Endret 9. mars 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Selv fjernet jeg stearin fra en duk for litt siden. Jeg pirket av det jeg kunne, så la jeg duken i en bøtte med varmt vann og lot den ligge en times tid. Så skrubbet jeg forsiktig med en myk børste, og skylte den i varmt vann mens jeg fortsatte skrubbingen. Til slutt fikk den en runde i vaskemaskinen, og stearinen ble helt borte. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Har hørt at det ganske lett kan fåes bort ved å skylle med glovarmt vann fra springen. Varmen får stearinen til å smelte, og så renner det bort på et vis. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Du får vekk stearin med å ta litt papir(toalett eller bakepapir), da mener jeg grovt toalettpapir(Ikke de kvite Lambi rullene). Legg papiret oppå stearinen også noe varmt oppå papiret. Gjør du det rett ser du at stearinen blir sugd inn i papiret. Lykke til:) Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 takk for tipsene, for jeg har klart å søle stearin på emg igjen så disse tingene er nødvendige. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg hadde nok gått for papir og strykejern, litt mykere enn bakepapir, så den kan suge til seg voksen.... Endret 10. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Istedet for å legge det i fryseren så finnes det også sånn "tyggisfjerner" sprayboks som fryser ned ting. Lenke til kommentar
heismann Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Strykejern er tingen, ja! Hehe, morsomt.. Vil ikke foreldrene dine skal vite hvordan stearinen kom dit, og du har sølt igjen for andre gang på kort tid? Hva er det du driver med, da? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 for jesus navn! Jeg har spylt klærne mine i varmt vann, og nå så lukter det røyk inne på badet. vifta er ødelagt så det blir vanskelig å få bort røyklukta. hvordan kan jeg få skjult den slik at det ikke stinker så jævli for da kommer de til å lure på hvorfor jeg har vasket klærne mine i vasken og badekaret. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Har du så slemme foreldre at du ikke kan fortelle at du har vært litt uheldig? Isåfall tror jeg det er andre ting du burde tenke over å få hjelp til. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Har du så slemme foreldre at du ikke kan fortelle at du har vært litt uheldig?Isåfall tror jeg det er andre ting du burde tenke over å få hjelp til. 8126492[/snapback] de er ikke så veldig happy nå om dagen Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg klarte å dunke oppi en sånn lyskrone med tlys på hytta. Det resulterte i stearin i halve håret, på capsen min og utover diverse greier. Ganske dyr LA new era caps! Tenkte at "dette får jeg aldri bor" men jeg prøvde meg forsiktig med glod varm vann fra springen på de store flekkene. Stearinen smeltet etterhvert og rant bort fra capsen Men man må være forsiktig med kokende vann på klær - spesielt capser, ull osv. Er det små flekker, så hjelper det fint med glod varm vann. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Stearin i håret haha Om det var noen rundt deg må de ha fått "kula" tipper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå