Sky89 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Lurer på hvilket hovedkort jeg bør velg? Skal ha socket 775 og noctua nh-u12f cpu kjøler. Så det må være nok plass Hovedkortet bør være sli/crossfire ready, ikke ha så mange feil (bios) og kunne overklokkes. Itillegg skal prisen være maks 1800 kr. Litt om systemet som er planlagt: Cpu: C2D E6600 med Noctua NH-U12F Grafikkort:Geforce 8800 gtx PSU: Ozc gamextreme 700W Kabinett: Lian Li PC6070ASCANDV2 (støydempet) eller PC7BSCANDV3 Det hovekortet jeg har sett på er ABIT AW9D-MAX , men er usikker og tar gjerne i mot råd Endret 9. mars 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ikke kjøp abit. ikke asrock heller for den del. Asus,epox,dfi samt enkelte msi og gigabyte kort er bra. Kortet der så jo veldig bra ut, men skeptisk.. ;D Endret 9. mars 2007 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er også skeptisk. Grunnen er rett og slett Grafikkort:Geforce 8800 gtx. Ikke negativt ment mot nVIDIA. Lenke til kommentar
Pedram Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har det Abit hovedkortet og 8800GTX,og det fungerer utmerket,ingen problemer. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Det hovekortet jeg har sett på er ABIT AW9D-MAX , men er usikker og tar gjerne i mot råd Har dette kortet selv, og kan anbefale det på det varmeste! Svært stabilt, og meget overklokkingsvillig! Visst du leser noen tester her og der, finner du fort ut at dette er en meget bra kort, noe alle "MAX" kortene til Abit forøvrig har vært! Endret 9. mars 2007 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Takker Jack_The_Bull Postet i dag, 03:56 Er også skeptisk. Grunnen er rett og slett Grafikkort:Geforce 8800 gtx. Ikke negativt ment mot nVIDIA. Hvorfor er du skeptisk til dette kortet, eller er det gtx og abit du ikke mener fungerer? (Eneste grunnen til at jeg har satt opp et gtx-kort er fordi de nye til ati ikke er kommer,så jeg vet ikke prisen) PS: Hvet dere om det er helt sikkert at det er plass til Noctua NH-U12F cpu-kjøler? Endret 9. mars 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Visst du leser noen tester her og der, finner du fort ut at dette er en meget bra kort, noe alle "MAX" kortene til Abit forøvrig har vært! 8112950[/snapback] Det er det har hatt det selv, men alle MAX er ikke like gode eks. mitt gamle AT7 MAX2 !! Men jeg ville nok tatt ASUS P5N32-E SLI Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Visst du leser noen tester her og der, finner du fort ut at dette er en meget bra kort, noe alle "MAX" kortene til Abit forøvrig har vært! 8112950[/snapback] Det er det har hatt det selv, men alle MAX er ikke like gode eks. mitt gamle AT7 MAX2 !! Men jeg ville nok tatt ASUS P5N32-E SLI 8114035[/snapback] Hehe..nei skal selvfølgelig ikke påstå at ALLE er meget bra, men de jeg har hatt har iallefall vært det. Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) The Ghost Postet i dag, 13:47 QUOTE(Maverick2002 @ 09/03-2007 : 09:50) Visst du leser noen tester her og der, finner du fort ut at dette er en meget bra kort, noe alle "MAX" kortene til Abit forøvrig har vært! Det er det har hatt det selv, men alle MAX er ikke like gode eks. mitt gamle AT7 MAX2 !! Men jeg ville nok tatt ASUS P5N32-E SLI Nå gjorde du meg veldig usikker Men har ikke ASUS P5N32-E SLI mange feil/problemer? Endret 9. mars 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Den er litt ustabil til tider og droper litt på vcore, emn kjøper du PLUS versonen (Samme som meg) så for dun det ganske stabilt med Bios 6xxx eller noe sånt og det klokker bra Akkurat samme PCB som striker eneste forsjell er noen ferre IC men det er få og kjlingen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå