ShaNickolas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 merket nettopp at F: disk ikonet ble forandret til et dollartegn Aldri opplevd før, tror det er noe muffens på gang jeg om jeg ikke finner ut av det må det en seriøst formatering til Noen som har svar? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Tror det er Trojaner jeg . Synes pcen har oppført seg merkelig i de siste 2 dagene. Vanskjøtet av et eller annet . Noe som ligger å lusker på pcen. Hadde 1 Spybot scan som jeg fikk error på i dag + at virusscan ikke ble ferdig , bare avbrutt Føler jeg ligger på format C: nivå akkurat nå Lenke til kommentar
jonraven Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror det er Trojaner jeg . Synes pcen har oppført seg merkelig i de siste 2 dagene. Vanskjøtet av et eller annet . Noe som ligger å lusker på pcen. Hadde 1 Spybot scan som jeg fikk error på i dag + at virusscan ikke ble ferdig , bare avbrutt Føler jeg ligger på format C: nivå akkurat nå 8112200[/snapback] F$ ?? det betyr at det er en delt mappe i disken det. Sikkert noen som har lagt inn en ftp server på maskina di (trojaner) Så format c: er sikkert ikke så dumt valg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Format C: når det er F: det er noe feil med? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 $ betyr vel bare at mappa er usynelig for andre,de må kunne stien fordi mappa synes bare for deg som har den på maskinen.Vil du legge ut usynelige mapper setter du bare $ etter og de som skal ha tilgang til mappa må kunne addressen til den da den ikke synes.Skriv feks \\maskinavn\c$ og du får opp C: med filer som ikke synes hvis de ikke er konfiguert til det i Windows. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, hehem Skal vi se da, Tror det er et Sold Out ikon, alså Sold Out de som selger gamle å utdaterte spill til en billig penge. Men det forklarer ikke hvordan det havnet på F: ikonet lell da Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 diskikonet sa han.. Hm ja du sier noe,blinkset litt,klokken var jo 5.30 også da Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, hehem Skal vi se da, Tror det er et Sold Out ikon, alså Sold Out de som selger gamle å utdaterte spill til en billig penge. Men det forklarer ikke hvordan det havnet på F: ikonet lell da 8113114[/snapback] Det KAN jo hende at F: er CDrom/DVDrom spilleren hans også .... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, hehem Skal vi se da, Tror det er et Sold Out ikon, alså Sold Out de som selger gamle å utdaterte spill til en billig penge. Men det forklarer ikke hvordan det havnet på F: ikonet lell da 8113114[/snapback] Det KAN jo hende at F: er CDrom/DVDrom spilleren hans også .... 8114523[/snapback] hehe, nope er ikke dvd spillern nei Vet ikke hva det kommer av jeg ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå