Alex_2xA Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg har en 3.5" SATA 120 Gb Seagate Barracuda disk jeg ikke har plass til i boksen min, og det er jo synd å la den ligge for seg selv ubrukt i skoffen. Så jeg lurer på hva slags eksternt harddisk kabinett jeg kan skaffe meg for å bruke denne disken som en ekstern harddisk. Er det noen typer jeg bør se spesielt etter, eller er det mye av det samme? Det eksterne kabinettet trenger ikke være flashy eller fansy, jeg legger hovedvekt på funksjonalitet og ytelse, men overføring må gå via USB 2.0. Har kabinettet flashy ting i tillegg uten noe merkant økning i pris er jo det fint da EDIT: Prisnivå bør ikke ligge altfor høyt, ser for meg rundt 300 til 400 kr. Setter pris på om noen har noen anbefalinger til dette, da jeg ikke har så veldig stor peil på eksterne kabinetter, har ikke hatt en eksternharddisk før, bare hauer av interne Disken min: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117680 Endret 11. mars 2007 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå