monicalt Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp en HP Pavillion dv6287eu, og det er integrert webcam på pc'en. Første gang da jeg tok på "innstillinger på webkamera" på windows live messenger lyste lampen og det kom bilde opp. Men litt etterpå da jeg skulle ha en webcam samtale med ei venninne på msn gikk det ikke. Det sto "Samtalen kan ikke startes, for kameraet er i bruk eller ikke plugget inn. Kontroller at kameraet er tilgjengelig, og prøv igjen." Det samme sto det da jeg gikk på "innstillinger på webkamera". På Yahoo! Messenger står det at kameraet ikke er tilkoblet. Hva har skjedd? =/ må jeg "skru på" webkameraet et sted eller må jeg laste ned en driver? Håper noen kan hjelpe. Endret 8. mars 2007 av monicalt Lenke til kommentar
Imasol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Jeg har akkurat det samme problemet. Håper det er noen som kan svare på dette. Prøvde å legge inn en eventeull driver for kameraet på nytt, men det er jo håpløst når man ikke har fått med programvare for dette. Lenke til kommentar
skjellberg Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg har akkurat samme feil.... noen som har peiling?! Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 slenger meg på. ikke vits å lage ny topic. prøvd å innstalerer i msn men funker heller ikke. Noen som har en løsning? Hadde blitt ekstremt glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå