bleidd Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har 2 ide-kontakter på hk, brukes til 2 cd-stasjoner og 2 harddisker. Super-n00b spørsmålet er da; kan jeg kjøpe en ekstra harddisk, stappe den i en raid-kontakt og bruke den som en "vanlig" harddisk (uten striping e.l.)? Har Raid-driverne som fulgte med hk. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 jeg har gjort dette på et msi kt7raid kort og et soyo kt333 kort... i mine hendelser har dette fungert utmerket. om man kan ha en hdd på hver inngang vet jeg ikke for dette har jeg ikke prøvd... men jeg vet ikke om jeg ville stolt blindt at det går med ditt hk for har hørt at slikt kan variere fra hk til hk.... noen sa til meg at msi brukte software raid eller noe???.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det kommer an på kontrolleren. På min kan jeg ha to disker i RAID og to disker utenom (ikke-RAID), dvs 4 disker tilsammen. Ikke alle kontrollere støtter dette. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 svennand: sitter du på nettet nå igjen!? når du ikke leser til eksamen burde du være på jobb! sees til helga :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 På mitt hovedkort kan eg ha 4 på ata100 og 4 på den vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå