Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten penis L6\11 O9\11 ?

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Hei

Jeg har (som de fleste andre gjestebrukere) en registrert konto her på diskusjon.no. Men for at denne infoen ikke skal kunne kobles til meg, benytter jeg meg av gjestefunsjonen.

Jeg har i de siste årene vært misfornøyd med størrelsen på junior. Men jeg leste at den kunne vokse til man var 18, så jeg ventet før jeg gjorde noe stort nummer ut av det. Nå er jeg 17 (blir 18 i november), og den har ikke vokst noe betydelig på en LANG stund.

Målte den idag;

Slapp tilstand (etter en varm dusj)

Lengde: 5-6 cm (av og til nede i 3-4 en vanlig dag)

Omkrets: 8-9 cm.

Erigrert tilstand (rett etter orgasme)

Lengde: 11cm

Omkrets: 11-12cm

(Mulig jeg har gjort noe feil her, den høres kanskje veldig stuttjukk ut, men ser ikke unormal ut når det kommer til proposjoner såvidt jeg vet)

Nå høres kanskje ikke dette så ille ut, og det er også mulig det ikke er det. Jeg har ikke problemer med tanker om det andre kjønn (er fortsatt jomfru), og hvorvidt dette fungerer. Men jeg har litt problemer i dusjen etter gymmen, etter treninga eller i badstua. De andre gutta i klassen finnes ikke sjenerte, og det gjør jo at jeg føler meg enda mer rar, når jeg gjør mitt for å holde'n "sjult".

Dette høres kanskje rart ut, men jeg syns det er skikkelig pinlig. "Alle" andre har jo større :p Ellers har jeg kommet langt i utviklinga, blant de høyeste i klassen, velbygd og litt hårvekst her og der (ikke bare hode, skritt og under arma altså :p).

Jeg har ikke peiling på om dette kan ha sammenheng, men jeg vurderte om det kanskje var verdt å nevne. Jeg har bare en testikkel. Det vil si, 1 1/2 egentlig. Den ene er lissom "på vei ned" fra høyresiden, men "sitter fast". Slik har den verdt siden fødselen. Den har verdt forsøkt operert ned. Jeg lurte på om dette kan ha noe med den sene utviklinga å gjøre, men jeg tviler.

Har min penis stoppet å vokse? Vil den være sånn lissom?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veit ikke så mye om det, men jeg tror det er vanlig med en penis som er rundt 14-18 cm i stående stilling. jeg tipper at din kommer til å vokse litt mer, kanskje den gjør en siste innspurt helt i slutten.

den blir nok litt større, ikke for å være slem, men den blir nok rundt 14-15 cm når den er ferdig utvokst, men jeg veit ikke så mye om dette, så det kan godt henne at jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Jeg hadde vært forsiktig med påstander om at den blir større. At gjennomsnittet er 14-16 betyr ikke at alle ender der til slutt, for hver gutt med 18, 20 og 22 finnes det gutter på 13, 11 og 9.

8111911[/snapback]

du har et point der ja

Lenke til kommentar

Du kan pådra deg skader hvis du ikke tar forhåndsreglene særiøst, noe jeg ikke gjorde i begynnelsen. Skadet meg stygt ( mistet morra brødet og fikk nedsatt ereksjonskvalitet) og måtte legge pumpa på hylla i fire måneder. Så forsvant skaden og jeg begynte på nytt og har siden pumpet forsiktig men systematisk noe jeg tror er nøkkelen til vekst. Jeg som deg trodde hele opplegge med pumping var farlig men så lenge du bruker hode er det en fryd for både egoet ditt og penisens helse (blodomløp) Hvis du er en person som sliter med prestasjonsangst og klarer ikke å få reisning når det trengs er pumping idealt da den gir monster ereksjoner. Dessuten så føles det nesten som å bli sugd når du pumper, kan ikke helt beskrive følelsen.

Urologer anbefaler faktisk pumper til mennesker som ønsker forbedret ereksjonskvalitet så det er rimelig trygt. Ikke noe å utsette :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Selv om gjennomsnittet er 15cm betyr ikke det at man må ha minst 15cm for å duge. Husk at det er like mange over som under gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Jeg er normal!

Er vel ikke mange årene igjen for deg før ingen bryr seg om størrelsen. Det er bare en barnslig fase, som heldigvis går over for de fleste.

8115486[/snapback]

Einig. Kanskje du bekymrer deg litt over størrelsen no, men når du vert eldre og meir "erfaren" vil du nok vere tilfreds med den du er. Om du prøver å forandre på den du er (les. vakumpumper) vil du nok berre angre seinare i livet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Yoshi
Ja, enig i Mojo, dårlig spøk, alle veit da at Ironi funker dårlig på nett.

Liten pekk, so what ? Er ikke det som er tingen, er hvordan du bruker den.

Ta det med ro, blir sikkert litt større, ellers kan du ta fram pumpa..

8219480[/snapback]

Litt selvmotsigende? :roll:

Lenke til kommentar
Du kan alltids starte med vakuum pumping. Har drevet med det nå i 5 måneder og har opplevd VELDIG harde ereksjoner samt en økning på 2,2 cm i lengde og 0,5 i omkrets. På 5 måneder!!

8112276[/snapback]

Litt off topic kanskje, men er dette en vanlig penis pumpe eller noe spessielt noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...