khon Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ingen som vet noe mere? Lenke til kommentar
Anadrol Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde samme problem med samme kort. Jeg fikk bytta kortet mitt så ble det bra igjen, helt til jeg begynte å stille på Hz'en. CS fryser på 100 HZ, men stiller jeg Hz'en ned til default så funker alt fint. Lenke til kommentar
khon Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Hmm, Stilte graffiken på default jeg og nå....hakke klikka enda ihvertfall. Lenke til kommentar
khon Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Den klikker, men ikke så ofte thx Lenke til kommentar
khon Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 _ _ Klikker stadig vekk.... Ingen som har noen flere forslag? . Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Min Club-3d 7600GT ligger jevnt på rundt 76 grader uten å noen gang ha problemer. Har klokket den til 620-1600 og den låser seg ikke whatsoever. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Mitt ATI Radeon 1900gt passerte 76 grader i følge catalyst, men den lot meg spille som bare det, kan hend det er feil men, jeg tror ikke skjermkortet ditt er i fare sonen ennå. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Høyreklikk desktopen din, >Egenskaper >Innstillinger >Avansert >Geforce 7600GT >Temperature settings. Der vil det stå hva som er "Core slowdown threshold". Hva står det der? Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er din maskinvare? Høres ut som en minnefeil. Prøv med noen andre RAM brikker Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Viss pcen din er kjøpt på JMDATA.as (som 3 andre enner av meg har kjøpt hoss) Så bruker de DRITT minne som skulle vert kastet... Alle AMD maskinene fra JMdata har minnefeil..... Det er min erfaring fra dette.... Kingston Minne BTW... Lenke til kommentar
khon Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Okey, ny ting er oppe hos meg..... etter den fryser seg kommer det "no signal" på skjermen, etter det så kommer det opp blåskjer (-.-) der det står "nv4_div". så restarter den seg. BTW: Delene er kjøpt hos mamoz.no Og jeg fant ikke noe om "Core slowdown threshold", bare "min GPU-Tempratur". Hjelper det deg noe? Takker så mye for svar Endret 25. april 2007 av khon Lenke til kommentar
Logiyou Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei Hei! Jeg har et GeForce 7600 GT skerm kort.....Og jeg har et problem, problemet er at pc`n fryser seg, men kommer tilbake etter 20-30 sek. Ganske irriterende når jeg sitter og spiller wow. så jeg lurer på om hvilken grader som er normalt for et skjermkort. min holder seg på 53-67 grader. Så kan dere hjelpe meg? BTW: ( når det skjer ganske ofte, så slår maskinen seg av) pl0x hjelp 8111559[/snapback] det hørtes ganske varmt ut.. Mitt ligger på 30-38 grader! men jeg har kjøpt en Extra vifte, det brurde det også gjøre.. kjøp deg en skjermkort vifte så blir nok dette å funke perfekt xD Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) jeg hadde litt samme problemet med x600, fikk sånne streker som deg, bare hele tida.. det du skal gjøre nå er, temp lå rundt 50-60 men tror at det var "brent" 1. prøv å underklokke kortet, da kan vi utelukke det hvis det fortsatt klikker 2. kjør memtest pånytt med instillinger som gjør at den ikke stopper når den får feil. 3. hvis det hitttil ikke er feil så kan du slette alle drivere, for så å installere pånytt 4. enda ikke feil, formater Endret 25. april 2007 av tobbesen Lenke til kommentar
khon Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Skal nokk prøve å kjøre memtest når jeg har tid xD Formatert har jeg gjort 5 ganger nå Lenke til kommentar
khon Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Skal nokk prøve å kjøre memtest når jeg har tid xD Formatert har jeg gjort 5 ganger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå