Gå til innhold

hva er best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Hmm. Aner jeg en ny "Arne Bjarne" her? Registrert i dag, og har postet alle meldingene sine på 10 minutter. Foreslår å formatere til en kar som sliter mellom å velge CPU. Så uvitende er han neppe.

 

Jeg bare begynner å lure, er litt lei av useriøse brukere.

 

//sindre

Lenke til kommentar

Vel, må innrømme at jeg delvis er Arne også. Arne Bjarne ble opprettet da vi var over middels overtrøtte litt for sent på kvelden, etter at endel andre venner hadde gått hjem... Ble litt fascinert av at folk faktisk lot seg hisse seg opp over hva folk skriver på et slikt åpent forum sent på natten, og da jeg kjedet meg noe ekstremt på skolen idag ble Kåre2000 født.

 

Samtidig fikk jeg vel litt av den tendensen små unger får når andre ler av dem, "dette må jeg gjøre mer" :razz:

 

Selv om jeg er enig i at mesteparten av dette var meget tåpelig, er det enkelte som burde kunne ta forumet litt mindre seriøst :wink:

 

Men sorry, det holder vel nå.

 

[ Denne Melding var redigert av: Kåre2000 på 2002-12-10 17:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 17:05, skrev Kåre2000:

Selv om jeg er enig i at mesteparten av dette var meget tåpelig, er det enkelte som burde kunne ta forumet litt mindre seriøst :wink:


 

Jeg lurer bare på èn ting.. når dette forumet uansett er ment som et sted der interesserte kan føre diskusjoner, folk kan få hjelp osv, hvorfor skulle man ikke da ta det seriøst?

 

Quote:


Men sorry, det holder vel nå.


 

Fint du innser det :wink:

 

Edit: Skrivefeil

 

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-12-10 17:25 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...