Bambi1984 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Skal til Kina snart og må jo bare ha med meg snus. Noen som har vært eller vet om det går greit at jeg kjøper snus på taxfreeèn på gardermoen å har med inn i kina. Tenker på tollen der nede jeg da? Det må jo bare gå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg har hørt om folk som har blitt stoppet i tollen i andre land og blitt bøtelagt fordi de har hatt med snus og tollerne har trodd det har vært narkotisk stoff... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det siden Kina er ganske strenge på regler og antaglivis aldri har sett substansen før. Men du kan jo høre med den kinesiske ambassaden hvis det er veldig viktig for deg? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du kan jo ha flaks at de ikke undersøker for nøye, men hvis du blir stoppet og de finner det så er jeg ikke sikker på hca som skjer. Snus er jo ikke noe de er vant med eller kjenner til der i det hele tatt så hva de tar det for å være er vel usikkert. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvis det er kjøpt fra Taxfree kommer du inn med det. For noen år siden da jeg reiste til Kina og tok med brunost fra Norge ble de litt skeptiske, men alikevel greide jeg å overtale dem. Snus = Tobakk, så ikke overdriv med innkjøpet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå