Gå til innhold

Energidrikken Burn - Hvor mye er for mye?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen her hadde kjennskap til energi drikken Burn, og om noen visste hvor mye som er for mye.

Jeg har 3 ganger i uken 16 timers dager. Først 8 timers skoledag så rett på jobb etterpå. Bir sliten og trøtt siden det er snakk om å stå opp halv sju om morningen og hjemme igjen rundt 23-23.30 når jeg har vært på jobb. Da hopper jeg rett på Burn bølgen på jobben for å klare å holde motet og øynene åpen.

Men hvor mye burn skal man drikke før det rett og slett blir farlig, usunt?!

Vet at det sikkert er noen som sier at en i seg selv er usunt, men er litt vaskelig å ty til kaffe hele tiden, på grunn av mye arbeid og mye stress.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker 'Børn' i det heletatt? Synes det er, oppskrytt, jeg.

8111367[/snapback]

Kan godt hende det bare er smaken som er oppkvikkende, ikke vet jeg. Men ulike energidrikker har jo ett litt stygt rykte på seg, og jeg lurte på om Burn var ett av de "fyfy" drikkene.

Lenke til kommentar

Trur ikke Burn er så farlig, sikkert ikke værre enn Battery og iallefall ikke værre enn Red bull som ikke er lov i norge..

Viss det er coffein innholdet du er litt usikker på, så kan du bare ta en titt her cocaine ;)

Som dere ser så innehold Red Bull, som forøvrig ikke er lovlig Norge, bare 1/3 av det cocaine inneholder. Og siden Cocain er lovlig i USA, og det som produsere Cocain har ganske sikkert tatt hennsyn til at folk kan drikke flere drinker :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Ingen av de energidrikkene som er lov å selge i norge er noe farligere enn en kaffekopp, generelt sett. Så spør deg selv, hvor mye kaffe må du drikke før det blir farlig.(antar du tenker på koffeinet)

Men sånn ellers er det sikkert ikke noe sunt med alt sukkeret som er i det skvipet der. :p

Lenke til kommentar

Viss det er coffein innholdet du er litt usikker på, så kan du bare ta en titt her cocaine ;)

Som dere ser så innehold Red Bull, som forøvrig ikke er lovlig Norge, bare 1/3 av det cocaine inneholder. Og siden Cocain er lovlig i USA, her de som produsere Cocain ganske sikkert tatt hennsyn til at folk kan drikke flere drinker :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Regna ut noe med energidrikker at man må drikke 50liter battery i norge for å få en dødelig dose med koffein etter hva jeg leste på wikipedia. Tror det er ganske ufarlig for deg å drekke noen på jobb, men det er vell enkelte som ikke tåler koffein?

Lenke til kommentar

Nå hadde jo du daua av å ta til deg all den væska før koffeinforgiftning hadde vært aktuelt uansett. :p

Er vel folk som er allergisk mot koffein som med alt annet sikkert, men ellers er det bare noen som har liten eller ingen toleranse.(slik at de blir skjelven etter en kopp :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...