And.rs Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har et lite problem med å installere spillet Farcry på pcen min, like etter jeg har startet installeringen kommer meldingen: Error:-1603 Fatal error during installation Consult Windows Installer Help (Msi.chm) or MSDN for more information Jeg kjører Win Vista, men er 100 % sikker på at spillet er kompitabelt. Noen som har vært borti det samme, eller vet om en løsning på error 1603? Fant ut av det... Endret 8. mars 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Jeg har et lite problem med å installere spillet Farcry på pcen min, like etter jeg har startet installeringen kommer meldingen: Error:-1603 Fatal error during installation Consult Windows Installer Help (Msi.chm) or MSDN for more information Jeg kjører Win Vista, men er 100 % sikker på at spillet er kompitabelt. Noen som har vært borti det samme, eller vet om en løsning på error 1603? Fant ut av det... 8111340[/snapback] Fortell hvordan du fikk fikset det? Lenke til kommentar
joiki Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 har samme problem selv, men med call of duty wow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå