nesgivdul Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har fått ei 20-30 cm lang sprekke i frontruta på min peugeot 206. Kan dette fikses uten at hele frontruta må skiftes? Er det eventuelt noen som vet omtrent hva det vil koste å skifte ut ruta? Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 1500-2000 dersom det dekkes av forsikringa. Ikke noe bonustap. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hadde selv en så lang sprekk i frontruta sist høst. Man må skifte hele ruta, og da bør du ta det på forsikringa di hvis du har delkasko eller kasko. Koster opp mot 2000 kr i egenandel og du taper ikke noe bonus (som regel). Å skifte frontrute uten å bruke forsikringen koster ca 5-6000 og oppover, med mindre du finner en "fin" rute på dynga og ordner selv. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har fått ei 20-30 cm lang sprekke i frontruta på min peugeot 206. Kan dette fikses uten at hele frontruta må skiftes? Er det eventuelt noen som vet omtrent hva det vil koste å skifte ut ruta? 8111119[/snapback] Må definitivt byttes med en så stor sprekk. Koster maks 2000 om du har kasko på bilen. Og intet bonustap. Skal du ta det på egen kappe koster det vel en 5-6000 som det blir nevnt her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå