Gå til innhold

Graw 2 får 9.2/10 på gametrailers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette spillet utelukkende for multiplayer og så langt svikter det i hvertfall ikke.Mange av karta er stooore og veldig komplekse i utforming, så det virker som en mye større utfordring å bli godt kjent med de i forhold til enern.Skal bli gøy å få tatt noen skikkelige runder siege etterhvert.

Prøvde også singleplayer i går, grafikken er fenomenal, lagkameratene dine er blitt smartere og fienden løper og gjemmer seg når de blir oppdaget.Men en ting som jeg ikke liker er den lille delayen fra man trykker skyteknappen til man faktisk skyter.Muligens realistisk akkurat det, men i et skytespill hvor det stort sett er om å være raskest på avtrekkeren virker det merkelig å ha en slik ting implementert.Gudskjelov er det ikke slik på multiplayer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte fra Play-Asia, og fikk spillet for et par dager siden. Det er store forskjeller mellom demoen og selve spillet - i god forstand. Grafikken er merkbart bedre, og kontrollen er tightere.

Vet ikke helt hva det er med denne spillserien, men helt siden første spillet til Xbox, som jeg fikk i 2001 tror jeg det var, så har jeg vært hekta - og dette var den store grunnen til at jeg tjuv-skaffet meg Live før det kom til Norge (kjøpte i Sverige, som fikk tilgang først)

Anbefales!

Endret av Spitzi
Lenke til kommentar

Veldig godt spill, men det er kanskje litt kort sp del og den er i tillegg litt for lett for de av oss som bannet og sleit oss gjennom hard på graw1.

Har ikke fått testet mp skikkelig ennå og ser utfra foregående poster at jeg har noe å glede meg til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Vet noen om det kommer en omtale av GRAW 2 på Gamer.no snart?

En liten irriterende ting om navnet GRAW: Noen av vennene mine uttaler GRAW som det norske ordet "grav" :D. Utrolig teit... F.eks. denne setningen:

"Hei, jeg har bestilt GRAW!"

EDIT: Og enda et spørsmål: Hvordan vil dere si at GRAW 2 er i forhold til GeoW?

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Såg ikkje noko til dei dynamiske vær effektane det var så mykje snakk om i forkant av release.. Nokon som har spelet som kan kommentere på det?

8113834[/snapback]

Noen som vet noe om dette?

8238291[/snapback]

Joda, det er væreffekter i den for stand at det skifter fra dag til natt, og lyset skifter, skyggene blir lengre osv. -veldig effektfullt og stemningsskapende -men regnskurer, sandstormer og slikt har jeg ikke sett noe til...

Mitt største problem nå er at det er så få som har spillet her til lands, i hvert fall på vennelisten min. Det var noe helt annet med GRAW1, men da var det jo rene spilltørken, så det var ikke så mye annet å ta seg til (les: GeoW og RS:V).

Lenke til kommentar

Ps3 versjonen er vel teknisk sett ikke utsatt da jeg ikke kan huske at ubisoft har satt noen annen release enn juni 07. Med tanke på hvor lang tid de har brukt på rainbow six og splintercell så trenger de vel tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...