Gå til innhold

Graw 2 får 9.2/10 på gametrailers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg deler din entusiasme. GRAW var eit meget solid spill offline/online. Dette ser ut til å heve listen litt til.

 

Eg må desverre vente litt med dette kjøpet da eg har noen spill eg må fullføre før den tid. Er lei av det hoper seg opp med titler som ligger og slenger :p

 

Regner forøvrig det kommer som sonefritt snarest også.

Lenke til kommentar

Det fikk 9.1 på IGN, hvis jeg ikke husker feil. Spillet er jo forsåvidt ute nå da, kjenner en haug som fikk det i dag og tidligere i uka. På grunn av prioriteringer er jeg ikke helt sikker på om jeg skaffer dette med en gang, men siden jeg elsket "eneren", skal dette definitivt inn i samlinga. :D

Lenke til kommentar

Spilt det i hele dag! Singelplayer delen, alt jeg har og si er herregud. Ghost recon svikter ikke! Alt fra den nye grafikken, måten været beveger seg på. Til støv og røyk som flyr over alt. Til de massive eksplosjonene sitter jeg her i sofaen med et WOW!

 

Spilt mye MP og, grafikken er herlig, nydelig. Å alt går så bra! Jeg er avhengi nå. Sikkert spilt 10t i dag kun på Ghost Recon. Dette er gøy!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Spilt det i hele dag! Singelplayer delen, alt jeg har og si er herregud. Ghost recon svikter ikke! Alt fra den nye grafikken, måten været beveger seg på. Til støv og røyk som flyr over alt. Til de massive eksplosjonene sitter jeg her i sofaen med et WOW!

 

Spilt mye MP og, grafikken er herlig, nydelig. Å alt går så bra! Jeg er avhengi nå. Sikkert spilt 10t i dag kun på Ghost Recon. Dette er gøy!

8112274[/snapback]

 

Og da sier vi takk til deg. Ingen flere poster som dette som frister meg til å kjøpe spillet. Jeg har så sykt lyst på GRAW 2, men i likhet med Mala så må jeg spille ferdig de spillene jeg allerede har. Problemet nå er jo at stortittlene kommer på rekke og rad, og man får bare ikke tid til å nyte et spill 100% før man må skaffe seg neste spill....

Lenke til kommentar

Takk Ubisoft.

 

Jeg følte Ubisoft var litt på vei ut av hva jeg liker.

Jeg HATET første brette på Rainbow Six Vegas.

Hadde det ikke vært for at noen overbeviste meg om å lide meg gjennom første brett, hadde jeg aldri fullført spillet.

 

Rainbow Six Lock Down var tragisk. Arkadeaktig og lite taktisk.

 

Både i GRAW1 og RS, Vegas synes jeg røyken ikke gav meg noen særlig dekning lengre. Synes liksom jeg kan poppe røyk, sette meg i midten, og blir skutt i hel likevel.

 

Nå i GRAW2 er Ubisoft tilbake.

Jeg startet spillet så vidt i ettermiddag og er helt hekta.

Spille engasjerer fra første sund.

Og ikke minst! Røyken virker igjen. Nå kan jeg igjen i et Ubisoft-spill poppe en røykgranat, og gjemme meg i midten med goggles og plaffe ned, så lenge røyken gir meg dekning.

 

Liker også den forbedrede måten å styre mine team mates på. At jeg kan se ut deres syn, velge akkurat den team maten jeg vil, og lede den der jeg vil.

F.eks ta den som er sniper, og lede den opp på en knaus, og beorde snipe him og snipe him.

 

GRAW2 har reddet meg. Nå må jeg spille mer.

Lenke til kommentar

Off, blir låk av å høre det her. Har spilt demoen i 3 dager nå, og har blitt virkelig hekta:) Deilig å slippe den jævla host advantagen i GeOW, er jo også flere muligheter i Graw2. Nei, har troa på at det spillet har laaang levetid, sikkert verd hver ei krone!

Noen norske Graw2 forum som er peilet inn på clan wars?

Lenke til kommentar

KJøper spillet i morgen :) GT: Aleck E

 

Om noen vil spille coop =D

 

Moderatorne stengte forresten min supertråd som opplyste om gamertags og annen info. Møkk og skikkelig teit.. Da kan man like så godt slette halvparten av de andre trådene på forumet. Tråder som er gjennomteknkt og lagt litt tid i (som jeg gjorde i min) bør få leve. Utrolig ugreit gjort egentlig..

Lenke til kommentar

Graw 2 er heeelt vannvittig fett på coop multiplayer! Eneste som er tabbe er at man faller ut og får beskjeden "game session is no longer available" av og til. Dette skjedde selv når vi bare var 2 stk som spilte sammen, så det var ikke relatert med at hosten ikke kunne hoste mange nok spillere på båndbredden etc. (med mindre man må ha en linje med flere GB ut for å kunne hoste et 2-manns game). Dette blir sikkert fikset i en patch, og da blir det bare enda bedre. Gleder meg allerede til å krype rundt og snipe gærne mexikanere med 12.7'en.

 

Hvis noen uten pipete barnestemmer som skjærer i ørene vil være med og spille så er det bare å legge meg til(no offence, men å spille med 14 åringer i stemmeskifte som skravler i ett sett ødelegger desverre hele spillopplevelsen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...