Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Summary om Men In Black 1, noen som vil hjelpe? =)

Anbefalte innlegg

Vi så Men In Black 1 på skolen mandag i engelsken og skulle av det skrive et foredrag om den innen fredag kl 15.30. (Seff på engelsk)

Det har seg nå at jeg ligger hjemme og er slapp og dårlig og egentlig ikke makter å begynne å skrive om filmen da jeg ikke husker alt, hehe.

Så er det noen som vil hjelpe meg med oppgaven? :)

Læreren sa det holdt med 4-7 linjer pr. avsnitt (per spørsmål vi skulle svare på)

Noen som hadde gidda å skrevet noe? Det hadde vært supert! :)

Oppgaven(e )

Summary:

-Write a summary of what happened in the film as soon as you can after you have seen it. If you leave it too long, you may forget important points.

Where and when does the story take place? What are the names of the characters in the film?

-Film Effects:

Pay special attention to things like music, camera angle and shooting. All film effects are there to make an impression. What impression do they give?

-Evaluation:

Say what you think of the film and give reasons why.

Task1:

Write a film review on Men in Black. The film was made in 1997 and is classified as an action comedy. Be sure to include 3 paragraphs: a summary, information on film effects and an evaluation. Each paragraph should include 5--8 sentences.

Task 2:

Choose 1 of the following and answer using 1 paragraph. Use at least 5 adjectives in your answer and underline them.

List 3 different types of aliens in the film. You can either draw and label them or you can write what they look like in detail.

People have claimed to see UFO's and aliens throughout time. Defend the idea of the existence of other beings in the universe. Use examples to support your ideas.

Explain why MIB (Men in Black) needed to be a secret organisation. What other organisations have a lot of secrecy in our world? Explain why or why not you think that secrecy is necessary.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal vedde på at det ville tatt deg like lang tid å skrive en av de oppgavene som det gjorde deg å skrive inn dettte. Du vil vi skal gjøre leksene for deg?? Det hadde vært greit om du spurte om hjelp, men jeg gidder ikke gjøre leksene dine, jeg har nok med mine egne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...