Bytex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Åh, jeg ble storfan av Rush først når Rush in Rio kom ut. Herlig musikk, og fantastiske musikere, og en helt enorm setliste. Jeg spiller selv synth, og Geddy Lee gjorde mye groundbreaking arbeid på synth også, selv om det er bass og synging man forbinder ham mest med. Geddy er en legende å regne for keyboardister som liker progrock også. Har ikke fått billett til spektrum enda Endret 13. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 har vert storfan helt siden pappa kom med en platetil meg. Nå skulle jeg høre på skikkelig musikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke fått billett til spektrum enda Er da vel ikke utsolgt? Du får riktignok ikke så bra plasser, men når Rush er i Norge for første gang på nesten 30 år er det jammen bare å slenge seg på. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det noen som vet om det er 18 års aldersgrense på Rush konserten i spektrum? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 regner med at det er fri aldersgrense. sitter forøvrig og varmer opp med "different stages" - tre herlige live-cd-er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fri aldersgrense. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Spektrum har vel alltid fri aldersgrense. Det er et avgrenset område med en liten pub, tror de sjekker leg der. Dere bør sjekke ut DVD-samlinga Replay 3x Det er 3 hele konserter. Exit...stage left fra 70-tallet, Grace under Pressure A Show of Hands (sent 80-tallet) Moro å se gutta fra 70-tallet og. Geddy hadde litt mere hår da. Endret 22. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Rush - Anthem Litt lenger hår der ja Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 I morgen skjer det! Gleder meg Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet om de selger beltbuckles fra netshappa dems? Syns den ene hvor det står Rush i logoen som de brukte på Rush albumet er så fet! Rush Belt Buckle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er nok ikke sikkert de har den. Uansett så tror jeg det er store sjangser for at det uansett er billigere å bestille på Rush Backstage. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har et spørsmål til før konserten og håper at noen kan svare meg . Er det lov å ta bilder under konserten? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har et spørsmål til før konserten og håper at noen kan svare meg . Er det lov å ta bilder under konserten? Egentlig er det forbudt, men drit i det... Alle tar bilder uansett, det er ingen vakter som bryr seg. Forrige gang jeg var i Spektrum tok folk på første rad masse bilder uten at vaktene brøy seg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Så lenge man kan ha med mobiltelefon inn er det umulig å stoppe folk fra å ta bilder. Har du derimot med et digert Canon-kamera du står og vifter med kommer det nok er stor stygg vakt mot deg ganske kjapt. Hvorfor det er sånn? Fordi bilder brukt i offentlige publikasjoner (blader, magasiner, anmeldelser) skal være godkjent så bandet får en liten del av pengekaka. Endret 25. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 På billetten står det oppsatt plass, betyr det at jeg ikke trenger å stå lenge i kø for å få gode plasser, og at det er sitteplasser? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jah, da har du en fast plass du skal til uansett. Så du slipper å stå i kø i 3 timer. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har selv felt 108, slipper å oppleve Rush som små fyrstikkmenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Varmer opp med Replay X3 nå. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 På billetten står det 19.30. Åpner dørene da eller er det da Rush skal begynne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Nei, da åpner dørene. Så spilles det generic-heavy musikk over anlegget på lav styrke i 1,5 time mens folk kommer seg inn og på plass. Konserten starter neppe før 21. Endret 26. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå