Gå til innhold

Nytt album og ny turné fra Rush (setlist lagt til)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Åh, jeg ble storfan av Rush først når Rush in Rio kom ut. Herlig musikk, og fantastiske musikere, og en helt enorm setliste. Jeg spiller selv synth, og Geddy Lee gjorde mye groundbreaking arbeid på synth også, selv om det er bass og synging man forbinder ham mest med. Geddy er en legende å regne for keyboardister som liker progrock også.

Har ikke fått billett til spektrum enda :(

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Har ikke fått billett til spektrum enda :(

Er da vel ikke utsolgt? Du får riktignok ikke så bra plasser, men når Rush er i Norge for første gang på nesten 30 år er det jammen bare å slenge seg på. :)

Lenke til kommentar

Spektrum har vel alltid fri aldersgrense. Det er et avgrenset område med en liten pub, tror de sjekker leg der.

Dere bør sjekke ut DVD-samlinga Replay 3x

Det er 3 hele konserter.

Exit...stage left fra 70-tallet,

Grace under Pressure

A Show of Hands (sent 80-tallet)

Moro å se gutta fra 70-tallet og. Geddy hadde litt mere hår da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Er nok ikke sikkert de har den. Uansett så tror jeg det er store sjangser for at det uansett er billigere å bestille på Rush Backstage.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til før konserten og håper at noen kan svare meg :blush: . Er det lov å ta bilder under konserten?

Egentlig er det forbudt, men drit i det... Alle tar bilder uansett, det er ingen vakter som bryr seg. Forrige gang jeg var i Spektrum tok folk på første rad masse bilder uten at vaktene brøy seg...

Lenke til kommentar

Så lenge man kan ha med mobiltelefon inn er det umulig å stoppe folk fra å ta bilder.

Har du derimot med et digert Canon-kamera du står og vifter med kommer det nok er stor stygg vakt mot deg ganske kjapt.

Hvorfor det er sånn? Fordi bilder brukt i offentlige publikasjoner (blader, magasiner, anmeldelser) skal være godkjent så bandet får en liten del av pengekaka.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...