Gå til innhold

Nytt album og ny turné fra Rush (setlist lagt til)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tja, hvis en skal si noe om denne setlista, så må det være at den er litt ubalansert (selv om jeg likte den veldig godt).

Rush (0/8)

Fly By Night (0/8)

Caress Of Steel (0/5)

2112 (1/6)

A Farewell To Kings (0/6)

Hemispheres (1/4)

Permanent Waves (4/6)

Moving Pictures (4/7)

Signals (2/8)

Grace Under Pressure (1/8)

Power Windows (0/8)

Hold Your Fire (1/10)

Presto (0/11)

Roll The Bones (1/10)

Counterparts (0/11)

Test For Echo (0/11)

Vapor Trails (2/13)

Snakes & Arrows (9/13)

61% av setlista er altså hentet fra 3 av Rush sine 18 studioalbum.

Lenke til kommentar

Er dette setlisten for konserten de skal holde her? Eller bare et eksempel? Får håpe de spiller Spirit Of Radio i hvert fall, Freewill, Mission, Passage To Bangkok og Limelight hadde ikke vært å forakte, ei heller YYZ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Dette er setlisten de spiller ja, i alle fall i USA. Det er selvsagt mulig de endrer den noe når de kommer til Europa, men jeg tror nok det er denne vi får se i Oslo Spektrum til høsten :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De tar tydeligvis ikke med de lange sangene som 1221 og Xanadu og Cygnus og sånn :hmm:

8900474[/snapback]

Kan ikke spille sanger på ~20 minutter vet du (Cygnus X-1 er vel ca. 28 til sammen), men de har jo spilt utdrag fra disse sangene før (alle tre var med på R30.) Et eller annet utdrag fra 2112 har vel stort sett alltid vært med, så kanskje de har blitt lei, slik som med Closer to the Heart.

Overrasker meg at Entre Nous er med i setlista. Tror ikke de har spilt den på en eneste konsert før (til manges ergrelse). Likte også at de har tatt med andre sjeldenheter som Digital Man og Witch Hunt. Dette blir bra :D

Endret av Jaffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Entre Nous er aldri før spilt live nei, og det var en kjempeflott overraskelse å finne denne i setlista. :) Andre høydepunkter er Mission, Circumstances, Natural Science og A Passage To Bangkok.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Med tanke på at dette er første gang i norge, på 30 år, håper jeg di velger å spille en del klassikere. Natural science, Somthing for nothing , Tom Sawyer, Fly By Night, Limelight, Freewill, Working Man, mm ...

9608426[/snapback]

Så dem i Florida 15. juni i år, UTE :thumbup: Startet med Limelight......ja dette blir bra!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg øyner alltids et bittelite håp om en del i fra 2112, tror vel ikke noen hadde hatt noe i mot det hvert fall. Og trenger et svar på hvor Per på Hjørnet er, hvis det er warm-up der. Gud som jeg gleder meg.

http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HMUVXH&imgt=

Irriterende at det viste seg at jeg ikke skulle bort den helga likevel. Nå sitter jeg med snoppen i postkassa og ser ut som en tulling. Ikke keen på å sitte helt bakerst flanken ved å kjøpe billetter på hjemmesida. Har prøvd å få tak i minst 2 "gode" billetter på qxl, finn.no, men no go. Finnes det noen lignende sider?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...