..Bjørnar.. Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er på leit etter en projektor til gutterommet. Er snakk om å koble den til pc/playstation og spille spill/se på film. Trenger ikke all verden, det er poenget, trenger ikke nødvendigvis HD og masse fancy greier. Lang pærelevetid er også ønskelig, om ikke annet billig pære. Om den kan kobles både via DVI og VGA samt S-video er mye gjort! Har kikket på denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=64629# Ser jo knall ut den til mitt bruk, men er det noen som har noe erfaring med den? Prinsippet om mest mulig for minst mulig penger gjelder, så om noen kan skilte f.eks. med en HD projektor med tilsvarende bildekvalitet til en billig penge så er det aktuelt. Er heeeelt fersk på dette med projektorer, så om noen kan forklare meg litt hva som skiller gode/dårlige projektorer på teknologi osv hadde det vært fint. LCD vs DLP osv. Jeg har virkelig ikke peiling. EDIT: Har fått tilbud om å kjøpe en lite brukt Acer PH112 til 2000 kr. Den har samme oppløsning som W100, 1700 ANSI Lumen mot W100s 1300, 2000:1 kontrast mot W100s 2500:1 og den har ikke DVI. Ellers er pæra faktisk å få tak i til 1800 kr inkl frakt. Begge er altså 480p. Er det en grei sak å ha på rommet for å kunne se en film på noe annet enn pcskjermen? Studenttilværelsen er ikke innbringende, så en tv kommer ikke på tale i og med at den ville tatt opp mye plass og vært mange, mange ganger dyrere. ----- Oppe og avgjort. Kjøpte Aceren til 2750 kr (brukt). Den har en pærelevetid på 3000 timer i eco-mode, pæra koster ny 1800 kr inkl frakt, fargene er glimrende, sortnivået er godt og den støyer moderat. Pent bilde, både til PC, TV, PS2 og DVD-spiller. Kjører på 80". Fornøyd! Endret 14. mars 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå