lubo.carson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Married With Children/Våre værste år/Bundy/Not The Cosbys Da jeg var barneskoleelev hadde jeg konsentrasjonsproblemer fordi jeg var våken kl 10. på kvelden for å få min daglige Bundy/The Simpsons-dose. Har nettopp begynt se på DVD. Har sett ses. 1-3 og er sulten etter mer. Men først: Er det bare jeg som irriterer meg over den stygge åpningsmusikken i sesong 3? Er den på sesong 4 å? Jeg må serriøst spole når den kommer. Ja... Vi kan begynne emnet med: Hvilken er din favoritt-episode? Personlig liker jeg første og andre episode av sesong 2. Ganske kul historie og masse morsomme vitser Dette er favoritten etter Scrubs! Endret 9. mars 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 har vært Married with children fan siden jeg var et lite foster. Ja den stygge musikken forstetter, har serien til sesong 6 og den er med hele tiden. Min favoritt episode er når peggy pusser opp doen til al, så den blir rosa, og han må ta den tilbake. den er fra sesong 5. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe, ser på Married.. With Children ganske ofte.. Digger Al!.. Mannen over alle menn Hmm.. Favorittepisode.. aner ikke, jeg Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Grusomt dårlig serie. Blir alltid sinna når det dukker opp etter Kongen Av Queens og Seinfeld på TV3. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Grusomt dårlig serie. Blir alltid sinna når det dukker opp etter Kongen Av Queens og Seinfeld på TV3. 8114510[/snapback] hmmmm *tenke,tenke* jo, det er det dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bundy er skremmende dårlig.. Har dog sett en del av det, siden det er det eneste som går på diverse uegnede tidspunkt nattestid.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 TV-komiker skjøt seg Dette er vel ikke "Al"? Men eg klarte ikke å finne vedkommende i castinglista til "Married With Children". Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har sikkert vært gjesteskuespiller over en lengre tid... edit: Hadde det vært Ed O'Neil hadde jeg seriøst grini! Så nettopp Ford Fairlane. Ingenting slår Bootytime-dansen! Endret 12. mars 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det der er vertfall ikke Al.. http://imdb.com/name/nm0420732/ Ifølge den var han med i 1989 i en episode.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har best of dvd'ene, vol.1 og vol.2! En del gode episoder der jah Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 har de 6 første sesongene jeg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Married.... With Children er en over middels bra serie, i mine øyne i allefall Ser på det hvis jeg kommer over det, men ikke noe særlig ellers, greit tidsfordriv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er vel egentlig noe man ser på når man ikke har noe å gjøre... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 nei, det er en serie man sitter til langt oppe på natta bare for å få meg seg. det er en serie men dropper job/skole bare for å se på. det er en serie man dreper for, en serie man starter korstog for. en serie man brenner folk på bål for Lenke til kommentar
Namek Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 nei, det er en serie man sitter til langt oppe på natta bare for å få meg seg. det er en serie men dropper job/skole bare for å se på.det er en serie man dreper for, en serie man starter korstog for. en serie man brenner folk på bål for 8249245[/snapback] Ja, det er klart. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg ser på Married.. With Children nesten hver dag på Tv3.. Sant, det går rundt klokka 12 eller 01, men med min døgnrytme er det ingen fare.. Sovner normalt rundt klokka 3, så Bundy er ikke for sent Synes Al er mannen over alle menn, som sagt.. Digga da han satil Marcy "You know what's a REAL mistery? How that towel stays up all by it self" :!: Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 nei, det er en serie man sitter til langt oppe på natta bare for å få meg seg. det er en serie men dropper job/skole bare for å se på.det er en serie man dreper for, en serie man starter korstog for. en serie man brenner folk på bål for 8249245[/snapback] Haha :!: Ser noen ganger på Married with children. Har vel sett på ca en sesong til sammen. Morsom serie, herlig underholdende å se på hvordan Al sliter. Syns serien gjentar seg selv ganske ofte though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå