DementedAlbino Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Må være veldig enkelt å bruke og gjøre meste parten av jobben for meg da jeg ikke er helt trygg på ting inni registeret....Vet der ligger masse rester etter gamle programer, og de vil jeg ha fjernet... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml jeg syns det der er veldig bra... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Advanced Administrative Tool Du finner det på download.com tror jeg. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg bruker Registry Healer, og det er yppelig. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Bruker selv WInClean 2002, det fungerer perfekt. Lastet det ned fra www.download.com Det har ikke bare en funksjon, du får med masse forskjellige verktøy du kan bruker til å rydde opp på maskinen din :smile: Lenke til kommentar
Cool Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg bruker System Mechanics, det er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå