Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan feste neon lys?

Anbefalte innlegg

Hei eg har tenkt og style scooteren min litt.:p

har en peugeot speedfight 307WRC som eg skal sette neon lys på.

Jeg har et bil neon lys på 1 meter men vet ikke om det passer noen ideer om hvor jeg kan sette det på:p??

håper på svar:P

post-109890-1173387588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er lovelig å montere men ikke kjøre med det.

8114891[/snapback]

ikke det satans vegvesen sa, de sa at det er ulovlig å montere uorginale elektriske artikler på moppa..

Ble stoppa og fikk mangelapp så tror ikke det er lov nei..

Lenke til kommentar

Hadde de fra microplex.

Teip evt. bruk lim overalt der det kan komme inn vann. Det vil si på endene av katodene og på inverteren. Husk også å fest en sikring før inverteren så ikke alt går til helsike om det skulle gå galt. En bryter får du med om du kjøper microplex katoder og inverter, gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Hadde neonlys på panteren, de virka 30 sec så var det kvellen så jeg råder deg til å ikke kjøpe neon lys. Men kjøp DISSE de tåler alt unntat vis du knuser de med slegge,hehe :!:

Men vis du skal ha neon lys så må du huske å ta pakningstoff mellom skjøtene på røret, vis ikke så kommer det vann inn. Ta pose rundt inverteren.

Lenke til kommentar
Ok... du kjører kansje litt finere en meg. Kjenner en med ts han har hatt Neon lys på den, de har virket i 3 år å de virker enda. Han kjører (VELDIG) forsiktig, men han gjorde en bra jobb da han festet dem.

8169489[/snapback]

Tehe, man kan ikke kjøre pent når det har kommet en haug med ny snø og man bor på fjellet du skal jeg si deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...