Gå til innhold

vet noen hvordan feil raten til ps3 er?

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

tenkte jeg skulle kjøpe meg en ps3 og et tv etter at jeg har jobbet i sommer og lurer derfor på hvordan fail ratingen er på ps3. er den like ustabil som 360 eller den 100% stabil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at den er 100 % stabil, men det virker ikke som om fullt så mange klager på den som mange gjør på 360.

8110681[/snapback]

Ps3 har jo ikke fullt så mange eiere som 360 heller da hehe. Men det er vel en stund til man kan gi noe godt svar på hvor holdbare de er. Når det kommer litt fler enheter ut til folk, vil man vel bedre se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar

Virke som PS3 er meir stødig enn 360 var ved lansering ja. Lite klager på PS3 etter det eg har fått med meg. Var meir ståhei rundt 360 når den kom. Lett å blåse ting opp på nettet da men. Vi får se etter lanseringen her omkring :)

Lenke til kommentar
Tviler på at den er 100 % stabil, men det virker ikke som om fullt så mange klager på den som mange gjør på 360.

*

Ps3 har jo ikke fullt så mange eiere som 360 heller da hehe. Men det er vel en stund til man kan gi noe godt svar på hvor holdbare de er. Når det kommer litt fler enheter ut til folk, vil man vel bedre se hvordan det utvikler seg.

Er vel like mange ps3'er i omløp som 360 hadde etter såpass lang tid, og ståa var ganske annerledes da :p

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest på diverse 360 forum så er det en veldig farlig konsol vi har med å gjøre her.

"I first got the PS3 last night. And the first ting I noticed was the heat and smell comming from it. It was like having a fat friends that always farts, in your living room. The next thing I noticed was the games was unplayable. He scratced the disc and then, he got enough power, he tore himself loose and starterd eating the the other games on mye shelf. Next morning it was dragging itself across the floor. Shitting PSPs. And that would be a good thing, if it hadn't been for the fact that the PSP is a worthless piece of shit!

God I hate sony

kind regards

Kaz

"

:roll:

Lenke til kommentar

Rett skal være rett:

-Jeg har hørt om noen tilfeller hvor man sleit med matinga på blu-ray driven. Dette var riktignok på MK1 (USA/Japan) modellen. :)

-Det har også vært noen tilfeller hvor PS3 har stengt seg ned pg.a. overoppheting. Det ene tilfellet hadde fyren stappet PS3'en i en bag eller noe sånt mens han lurte seg til å spille på jobb. Til pass :hrm: I et annet tilfelle var det en PS3 som stod i en glassmonter.

-Litt dill med SIXAXIS har man vel også her på sida, men ikke noe større.

Jeg vil tro at det alltid vil være litt på nylanserte konsoller. Nå får jo vi riktignok MK2, og jeg er temmelig sikker på at det ikke er bare PS2 chipsettet de har rotet med. De har helt sikkert kikket på dette problemet med blu-ray spilleren også.. :)

Sony driver forøvrig kvalitetsarbeid når det gjelder elektronikk. Det trodde jeg var en kjent sak.. :)

EDIT: @nukers1234: Du er klar over at du lever Ken Kuturagis drøm ;)

PS3 is “for consumers to think to themselves ‘I will work more hours to buy one’. We want people to feel that they want it, irrespective of anything else.”

En av våre alles favorittquoter.. ;)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Sony driver forøvrig kvalitetsarbeid når det gjelder elektronikk. Det trodde jeg var en kjent sak..  :)

8111040[/snapback]

PS2 var jo ikkje akkurat det mest pålitelige stykke hardware i tiden etter den ankom ;)

Men det som virkelig er ein kjent sak er at dette rett og slett er heilt normalt uten at vi skal hisse oss opp over noe som helst.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Etter det jeg har lest på diverse 360 forum så er det en veldig farlig konsol vi har med å gjøre her.

"I first got the PS3 last night. And the first ting I noticed was the heat and smell comming from it. It was like having a fat friends that always farts, in your living room. The next thing I noticed was the games was unplayable. He scratced the disc and then, he got enough power, he tore himself loose and starterd eating the the other games on mye shelf. Next morning it was dragging itself across the floor. Shitting PSPs. And that would be a good thing, if it hadn't been for the fact that the PSP is a worthless piece of shit!

God I hate sony

kind regards

Kaz

"

:roll:

8110990[/snapback]

haha, vet at det er usaklig, og at ps3 er mye mere stabil enn 360. men faen å vittig det der var.

Lenke til kommentar
feilprosenten er sikker 1/100%

8110972[/snapback]

Hihi 1/100%?

Håper ikke det bare er meg som er overtrøtt nå men er ikke 1/100% det samme som 1?

8111013[/snapback]

du som er litt trøtt ja. en hundrenedels prosent er 0.01%...

Lenke til kommentar
du som er litt trøtt ja. en hundrenedels prosent er  0.01%...

8111096[/snapback]

Hehehe leste 1 delt på 100% jeg :blush:

Kanskje på tide å innta bingen ja...

Edit: ser nå at jeg ikke var så langt ute på viddene likevel.. Nå kan jeg sove med god samvittighet :)

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

8110972[/snapback]

Hihi 1/100%?

Håper ikke det bare er meg som er overtrøtt nå men er ikke 1/100% det samme som 1?

8111013[/snapback]

8111096[/snapback]

Haha. Må pirke litt...

1/100% = 1

(1/100)% = 0,01%

Jepp... Jeg som er pirkete trøtt :blush: Eller teit... Sikkert begge deler!

Lenke til kommentar

8110972[/snapback]

Hihi 1/100%?

8111013[/snapback]

8111096[/snapback]

1/100% = 1

8111560[/snapback]

AKA 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...