Gå til innhold

Ny film: Mario Galaxy


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest alt IGN har sagt og ment siden de første gang la øynene på (og senere hands-on) på Mario Galaxy, så er jeg vanvittig optimistisk. Håper på en ny god lang fargerik plattformer med så mye sjarmerende underholdning at jeg kan sette livet på pause et par dager.

 

Og JEG tror det kommer til å skje med den tittelen her.

It's gonna be good, yeah baby yeah!

Lenke til kommentar
Jeg synes det så veldig kjedelig og irriterende ut.. så veldig rotete ut å hoppe vilt rund på små klosser i verdensrommet.. Men, men, kanskje det blir morro selvom :)

8112510[/snapback]

Er ganske einig med deg i dette, spesielt det at spelet virka rotete. Det kan vere at eg er for gammal til alt dette 3d styret ungdommen no til dags vil ha. No er det rett nok ikkje så lett å få eit fullverdig inntrykk ut av eit lite klipp, så vi får håpe det blir bra til slutt.

Lenke til kommentar
Jeg synes det så veldig kjedelig og irriterende ut.. så veldig rotete ut å hoppe vilt rund på små klosser i verdensrommet.. Men, men, kanskje det blir morro selvom :)

8112510[/snapback]

Er ganske einig med deg i dette, spesielt det at spelet virka rotete. Det kan vere at eg er for gammal til alt dette 3d styret ungdommen no til dags vil ha. No er det rett nok ikkje så lett å få eit fullverdig inntrykk ut av eit lite klipp, så vi får håpe det blir bra til slutt.

8112755[/snapback]

 

Jeg har akkurat de samme tankene. Jeg får følesen av at jeg kommer til å få problemer med å orientere meg i spillet og at frustrasjonsnivået dermed blir litt i høyeste laget :)

Lenke til kommentar
Playing Galaxy, in contrast, is much more like riding a bike. Once you've done it, it's almost impossible to undo it. After we pushed whatever undeserving person may have been attempting to gawk over the game out of our way, we immediately found ourselves taking Mario for a free and easy ride using both the nunchuck attachment and Wii-mote. Galaxy is a lot like Mario 64 in that it is fun simply to run around the game's universe, even if you're accomplishing nothing of note.

 

...There is a sick satisfaction to this new mechanic and we can't help but love it...

 

...Graphically, Galaxy remains one of the prettiest Wii titles. Not only does it run in 480 progressive scan and 16:9 modes, but Nintendo's Tokyo studio has created a very large and polished universe for the plumber to platform through...

 

...Did we mention the camera system is mostly automated and it actually works just fine?...

 

It's also ridiculously fun. Why can't we fast-forward to next year?

 

Er som regel alltid enig med de karene hos IGN - så detta blir konge! :)

Lenke til kommentar

Mario i 3D-form har alltid hatt en god lærekurve. Tror nok ikke dere har noe å frykte. Og folk som har testet det har sagt at det er veldig innovativt å styre Mario.

 

Når det gjelder frustrasjon, så kommer det nok fram på de værste banene, om det blir slik som Super Mario Sunshine. Noen baner der var ekstremt plagsom, spesielt om du har uflaksen min... som gjør at jeg gjerne må bruke 20-30 forsøk for å få til en bane.

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg gleder meg mer til Paper Mario'en på Wii.. Syns dette ser litt slitsomt ut, desverre - har alltid vært fan av mario, selv om jeg ikke har spilt et mariospill jeg har likt siden Super Mario World.. men det sier vel sitt om akkurat det spillet..

Lenke til kommentar

Dette spillet her så eventyrlig kult ut. Jeg kan med en gang si at jeg har kost meg mye med Super Mario 64 til Nintendo 64. Det har vært en av yndlingsspillene mine gjennom tidene, og Mario i 3D er bare kult. Nå har jeg riktig nok ikke prøvd Super Mario Sunshine til GameCube, så om det var noe bra skal jeg ikke uttale meg om.

 

Super Mario Galaxy ser hvertfall svært bra ut. Spillet er fargerikt, noe jeg liker, og gameplayet virker rett og slett riktig genialt.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Hva er galt med meg?

 

Zelda holdt jeg på å dø på meg av å vente på. Digger spillet, og campet ute launch-dagen for å sikre meg en Wii.

 

Men Galaxy... Jeg føler ingenting omtrent. Helt tomt. Gleder meg ikke til dette spillet i det hele tatt. Ikke synes jeg grafikken er så fantastisk heller.

 

Hva er galt med meg? :(

Lenke til kommentar
Hva er galt med meg?

 

Zelda holdt jeg på å dø på meg av å vente på. Digger spillet, og campet ute launch-dagen for å sikre meg en Wii.

 

Men Galaxy... Jeg føler ingenting omtrent. Helt tomt. Gleder meg ikke til dette spillet i det hele tatt. Ikke synes jeg grafikken er så fantastisk heller.

 

Hva er galt med meg? :(

8115907[/snapback]

 

Ja det lurer jeg og på. Drukket noe sterkt i det siste, sniffet noe du ikke skulle sniffet?

 

Om du ikke finner ut av det er en psykolog å anbefale. Noe har skjert seg i toppen, men hva :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...