DaJev Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hei! jeg bor i 7. etasje og et firma bodde i 5. etasje. De hadde trådløst internett som jeg fikk lov å bruke. Alt fungerte fint med min laptop som hadde intergrert trådløst nettverkskort. Men for ikke så lenge siden flyttet de ned til 1.etasje. Nå får veldig dårlig signalstyrke. Jeg klarer å se nettverket på listen men den har bare 1/5 øyne. Betyr at signalet er veldig svak. Så jeg lurte på om det er mulig å forsterke signalet fra mine side. Antenne eller no sånt for mine laptop? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) hei! jeg bor i 7. etasje og et firma bodde i 5. etasje. De hadde trådløst internett som jeg fikk lov å bruke. Alt fungerte fint med min laptop som hadde intergrert trådløst nettverkskort. Men for ikke så lenge siden flyttet de ned til 1.etasje. Nå får veldig dårlig signalstyrke. Jeg klarer å se nettverket på listen men den har bare 1/5 øyne. Betyr at signalet er veldig svak. Så jeg lurte på om det er mulig å forsterke signalet fra mine side. Antenne eller no sånt for mine laptop? 8110525[/snapback] last ned www.stumbler.net så får du bedre oversikt, så kan du prøver og flytte pc'en 10-15cm til vær side/tilte skjerm og sånt for best signal siden, er der antenna sitter for det meste. du kan og dekke pulten med aluminiumsfolije eller noe av metal så får du og bedre signal Endret 8. mars 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå